• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

مناطق کم برخوردار، میزبان جشنواره تابستانی تبریز است

  • کد خبر : 68528
  • 08 تیر 1401 - 12:45
مناطق کم برخوردار، میزبان جشنواره تابستانی تبریز است
یاز اکو - سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که مناطق کم برخوردار، میزبان جشنواره تابستانی تبریز است، گفت: از این پس شاهد افزایش شور و نشاط اجتماعی و برگزاری رویدادهای متنوع در قالب جشنواره تابستانی در پارک‌های سطح شهر به خصوص مناطق کم برخوردار خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز یاسین بجانی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی تبریز که در پارک ائل‌گلی برگزار شد، اظهار کرد: به نوبه خود از مسئولان و کارکنان محترم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به سبب برگزاری مراسمی که منجر به رضایتمندی، شادی و شور ون شاط همشهریان عزیزمان شد، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: دغدغه مجموعه شورای شهر و شهرداری تبریز این بود که بعد از برهه‌ای که تمام مردم به علت شیوع ویروس کرونا خانه‌نشین و برگزاری برنامه‌های تجمعی محدوده شده بود، با برگزاری رویدادهای مختلف، به تقویت شور و نشاط اجتماعی کمک کند. به لطف خدا و با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس، برنامه‌های تجمعی مجدداً آغاز شده و مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی تبریز هم با استقبال همشهریان عزیز برگزار شد.

بجانی گفت: از این پس شاهد افزایش شور و نشاط اجتماعی و برگزاری رویدادهای متنوع در قالب جشنواره تابستانی در پارک‌های سطح شهر به خصوص مناطق کم برخوردار خواهیم بود تا بتوانیم گامی مؤثر در افزایش شور و نشاط اقشار مختلف شهروندان عزیز برداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});