• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

۱۲ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های وزارت نیرو در خداآفرین تخصیص یافت

  • کد خبر : 69305
  • 14 تیر 1401 - 16:00
۱۲ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های وزارت نیرو در خداآفرین تخصیص یافت
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام وزارت نیرو در خداآفرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد کلامی در بازدید از این طرح‌ها افزود: سد قیزقلعه‌سی، کانال انتقال آب سد خداآفرین، پمپاژهای ابراهیم‌سَمیع و کَلاله از جمله مهم‌ترین طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان است که اعتبارات آنها از محل سفر استانی رئیس جمهور در ۲ سال تخصیص می‌یابد.

وی نبود زیرساختهای مناسب حمل و نقل جاده‌ای را یکی از موانع توسعه خداآفرین دانست و گفت: این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی آذربایجان‌شرقی را دارد و چون هدف اصلی سفر استانی رئیس جمهور تنها تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بود به همین دلیل از این محل برای طرح‌های ایجادی ردیف اعتباری منظور نشد اما اعتبار لازم برای توسعه خداآفرین به‌ ویژه برای ساخت جاده دسترسی مناسب جهت اتصال خداآفرین به مرکز استان از محل بودجه سالانه تامین خواهد شد.

کلامی همچنین با اشاره به سفر استاندار آذربایجان شرقی به خداآفرین در سال گذشته، گفت: تجهیز مرکز جامع سلامت شهری خمارلو، شبانه‌روزی کردن مراکز جامع سلامت لاریجان و عاشقلو از جمله مصوبات این سفر بود که به طور کامل اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، ادامه داد: تجهیز ۱۸ روستای خداآفرین به اینترنت همراه، علاج‌بخشی به رانش زمین در خمارلو و تکمیل تاسیسات فاضلاب این شهر از مصوبات بر جای مانده‌ این سفر است که پیگیری‌های لازم برای اجرای آنها تا پایان امسال انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=69305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});