• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
رئیس صدا و سیمای آذربایجان شرقی خبر داد :

پوشش کامل جشنواره فیلم تبریز از شبکه استانی

  • کد خبر : 70683
  • 26 تیر 1401 - 9:15
پوشش کامل جشنواره فیلم تبریز از شبکه استانی
یاز اکو - رئیس صداو سیمای آذربایجان شرقی از پوشش کامل برنامه‌های پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز از شبکه استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز مرتضی صفری در دیدار با مدیر کل ارشاد استان و اعضای دبیرخانه جشنواره با اعلام این خبر اظهار کرد: همکاری نهادها در رویدادهای فرهنگی و هنری اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز نقطه عطفی در رویدادهای فرهنگی و هنری استان محسوب می شود و می تواند ضمن معرفی پتانسیل‌های جدید سینمایی استان در پویایی و نشاط جمعی نیز موثر واقع شود.

صفری تاکید کرد: مرکز صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی مساعدت صد در صدی در روند برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز خواهد داشت و ویژه برنامه‌هایی مرتبط با این رویداد در طول برگزاری، در واحد های سیما، رادیو و خبر شبکه سهند تولید و پخش شود.

بر اساس این گزارش همچنین سید قاسم ناظمی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از همراهی مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در برگزاری بهینه ی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز بر لزوم در اختیار داشتن رسانه‌های مختلف در جهت فرهنگ سازی جمعی در راستای تعالی ایران و اسلام تاکید کرد و افزود: خوشبختانه سینماگران آذربایجان در طول سال‌های اخیر عملکرد درخشانی داشته‌اند و از این‌رو می‌طلبد تا نهادهای فرهنگی و هنری در استمرار این روند موثر واقع شوند.

شایان ذکر است، محمد هادی امینی، دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز نیز ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مختلف در راستای برگزاری با شکوه این رویداد، گزارشی مختصر از روند فعالیت های دبیرخانه ارائه داده و اشاره کرد که تلاش دبیرخانه بر این است تا در دوره های آتی این جشنواره در سطح ملی برگزار شود، به همین دلیل مذاکرات اولیه در راستای این هدف با سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام یافته و قول مساعدت‌های لازم دریافت شده است.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز از ۲۶ تا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در پردیس سینمایی ستاره باران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});