• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

تداوم پروژه ۲۰۰ میلیاردی آسفالت‌ریزی زنجان

  • کد خبر : 71869
  • 03 مرداد 1401 - 13:30
تداوم پروژه ۲۰۰ میلیاردی آسفالت‌ریزی زنجان
یاز اکو - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: آسفالت‌ریزی معابر شهر زنجان تا پاییز ادامه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، منصور مرادلو با بیان اینکه اعتبارات آسفالت‌ریزی نسبت به سال گذشته افزایش ۵ برابری داشته است، اظهار کرد: پارسال میزان مبلغ آسفالتی که در معابر شهر ریخته شد، حدود ۴۰ میلیارد تومان بود که امسال این رقم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی و تخصیص داده شده است. در این حوزه دو قرارداد با برآورد هزینه ۸۰ میلیارد تومان بسته شده است که در سطح شهر شاهد اجرای آن هستیم؛ در این قراردادها پیمانکاران بخش خصوصی، اکیپ‌های شهرداری و اکیپ‌های خرد مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به عملیات اسکن معابر، افزود: یکی از کارهای فوق‌العاده‌ای که امسال انجام شد، اسکن معابر است؛ در این عملیات از لایه‌های زیرین تصویربرداری می‌شود تا میزان زیرسازی آن بررسی شود. اسکن معابر به طور ویژه‌ای انجام می‌شود. آسفالت‌هایی که امسال از آن استفاده می‌شود، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در حین عملیات نیز با حضور مداوم ناظر آزمایشگاه، آسفالت‌ریزی و کیفیت آن کنترل می‌شود.

این  مسئول گفت: عملیات آسفالت‌ریزی امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود. سعی شد از فروروین‌ماه آسفالت‌ریزی آغاز شود، این در حالی است که در سال‌های گذشته شاهد چنین موردی نبودیم. پیش‌بینی می‌شود تا نیمه پاییز نیز این عملیات ادامه داشته باشد. در عملیات آسفالت‌ریزی توجه ویژه‌ای به مناطق محروم شهر شده است و تلاش داریم توزیع خدمات، عادلانه و بر حسب نیاز باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز شهر زنجان تبدیل به یک کارگاه شده است، بیان کرد: پروژه‌هایی مثل سبزه‌میدان و پادگان مسیر خوبی را طی می‌کنند. هم‌فکری و همکاری مجموعه شهرداری با شورا برای اجرای پروژه‌ها موجب تسریع در امر خدمات‌رسانی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=71869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});