• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

خطوط تولید خودرو در آذربایجان را پلمپ کردند تا در جاهای دیگر تولید شود

  • کد خبر : 72872
  • 10 مرداد 1401 - 15:00
خطوط تولید خودرو در آذربایجان را پلمپ کردند تا در جاهای دیگر تولید شود
یازاکو - تا کی قرار است خودروهای ایران خودرو استان با تریلی منتقل شده و ما تنها پیچ‌های آن را ببندیم. اگر موافق تولید خودرو در استان نیستید هر جایی دوست دارید ببرید و یا اینکه اجازه ایجاد کل خط تولید به آذربایجان داده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، رئیس انجمن قطعه‌سازان و نیرو محرکه استان در نشست فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی تبریز با معاون صنایع عمومی وزیر صمت با نقد سیاست‌های مرکز در مورد استان گفت: تا کی قرار است خودروهای ایران خودرو استان با تریلی منتقل شده و ما تنها پیچ‌های آن را ببندیم. اگر موافق تولید خودرو در استان نیستید هر جایی دوست دارید ببرید و یا اینکه اجازه ایجاد کل خط تولید به آذربایجان داده شود. اینجا صنایع مادر توانمندی وجود دارد و قطعه‌سازان در کنار کارخانه‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی می‌توانند از پس این امر برایند.

رضا پاشایی ادامه داد: ما در تبریز توانایی زیادی داریم و گیربکس خودروی سورن را تولید کردیم و خط آماده بود و اما دو سال است که پلمپ شده و گفتند باید به قزوین برود. شرکت ایدم هم موتور آیسان را تولید کرد اما خط تولید آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: قراردادهای یکطرفه خودروسازان مرکز، کمر قطعه سازان را شکسته است. قراردادها کاملا به نفع خودروسازها هست و قطعات در موعد مقرر تحویل داده می شود ولی حق الزحمه بسیار دیر و با شرایط خاص به آنها بازگردانده می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=72872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});