• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

احیای شهرک صنعتی «ورقه» چاراویماق در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 72993
  • 11 مرداد 1401 - 13:45
احیای شهرک صنعتی «ورقه» چاراویماق در دولت سیزدهم
یاز اکو - معاون فرماندار شهرستان چاراویماق از توابع آذربایجان‌‍شرقی گفت: شهرک صنعتی «ورقه» این شهرستان که پیش از این به حال خود رها شده بود، در دولت سیزدهم احیا، و علاوه بر تامین زیرساخت‌های لازم، راه ارتباطی آن از اتوبان پیامبر اعظم (ص) نیز ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، لطیف آقازاده روز سه‌شنبه  افزود: با پیگیری فرماندار چاراویماق در دولت آیت‌الله رئیسی، مجوزهای تخصیص آب، برق و گاز سرمایه‌گذاران این شهرک صنعتی اخذ شد و آسفالت مسیر ۲ کیلومتری آن هم در دستور کار قرار گرفت.

وی به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری شهرستان در ۲۲ مرداد سال جاری نیز اشاره و بیان کرد: با مهیا شدن شرایط برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان، فراخوانی در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری چاراویماق نیز منتشر شد.

به گفته وی این شهرستان در بخش‌های صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و عمران و توسعه شهری دارای فرصت‌های سرمایه‌گذاری است و از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان می‌توان به معافیت مالیاتی ۱۳ تا ۲۰ ساله اشاره کرد.

معاون فرماندار چاراویماق اضافه کرد: اعطای تسهیلات بانکی در سریع‌ترین زمان ممکن، تسهیل در واگذاری زمین و تامین زیرساخت‌های لازم، آب و هوای مناسب و وجود نیروی کار متخصص از دیگر مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان به شمار می‌رود.

«آقازاده» بیان کرد: چاراویماق جزو مناطق ۲۰ گانه کشور در زمینه برخورداری از ذخایر معدنی است و وجود بیش از ۳۰ نوع ماده معدنی از جمله مزیت‌های بخش معدن این شهرستان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این شهرستان قطب تولید محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی به ویژه گندم و نخود بوده و علاوه بر آن دارای جاذبه‌های منحصربفرد گردشگری و چشمه‌های آبگرم درمانی با دمای آب ۴۲ درجه و ظرفیت مناسب جهت ایجاد خدمات رفاهی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=72993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});