• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

شهرام دبیری به کمک فوتبال بانوان استان آمد

  • کد خبر : 74535
  • 22 مرداد 1401 - 13:15
شهرام دبیری به کمک فوتبال بانوان استان آمد
یاز اکو - شهرام دبیری مرد فوتبال دوست تبریزی حامی فوتبال بانوان استان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، زمانی که مشکلات تیم فوتسال بانوان استان را در قالب یک مصاحبه به اطلاع دکتر شهرام دبیری رساندم گمان نمی‌کردم که به این سرعت نتیجه بدهد، اما در کمال ناباوری، وی پس از مطلع شدن از وضعیت تیم فوتسال بانوان آمادگی خود را جهت حمایت از تیم ستاره‌ساز فوتسال تبریز اعلام کرد.

داستان از این جا نشئت گرفت که خبرنگار یاز اکو پس از مصاحبه با اسرا رزبان، بازیکن ملی‌پوش زیر ۲۰ سال تبریزی که در تیم ستاره‌ساز تبریز بازی می‌کند از عدم حمایت مسئولان امر گله کرد و گفت: ما برای تمرین نه زمین مناسب داریم و نه لباس مناسب، این در حالی است که کلانشهر تبریز دارای زمین‌های فوتبالی همچون زمین فوتبال تختی را دارد ولی ما محروم از بازی در این زمین‌های مناسب هستیم.

رزبان در خصوص تیم ستاره‌ساز گفت: ۲۲ مرداد امسال، مسابقات دسته‌ی دوم فوتسال در شهر ایلام برگزار خواهد شد که متاسفانه تیم ما حتی توان خرید لباس هم ندارد.

وی اذعان داشت: وقتی تیمی در مقابل تیم دیگری قرار می‌گیرد آن تیم معرف شهر و استان خود نیز است، حال با وضعیت بد مالی تیم ستاره‌ساز، آبروی شهر تبریز در خطر است.

تمامی این موارد را به شهرام دبیری مرد همیشه خیر اعلام کردیم و ایشان پس از گفت و گو با مربی و اعضای تیم ستاره‌ساز، حمایت خود را اعلام نموده و با واریز کمک مالی مناسب جهت خرید لباس و هزینه ایاب و ذهاب به حساب این تیم، حمایت خود را از تیم بانوان فوتبال استان و استعدادهای جوان این تیم انجام داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=74535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});