• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
سرپرست شرکت عمران سهند تاکید کرد:

معتقد به جهاد تبیین و اتاق شیشه ای در مدیریت هستم

  • کد خبر : 74659
  • 23 مرداد 1401 - 12:45
معتقد به جهاد تبیین و اتاق شیشه ای در مدیریت هستم
یاز اکو - غلامرضا اقبالی در نشست هم اندیشی با اهالی رسانه استان ضمن تاکید بر تلاش و جدیت مجموعه شرکت عمران برای تحقق اهداف این شرکت و توسعه عمرانی این شهرهمراه با پیوست اجتماعی تاکید کرد: به شخص معتقد به جهاد تبیین و اتاق شیشه ای در مدیریت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، وی خاطر نشان کرد: سهند می رود تا با توسعه فضای اقتصادی و اجتماعی خود به یکی از نقاط تعیین کننده کشور تبدیل شود و ما در این نیل به این هدف از مطالبات و نقطه نظرات سازنده اهالی رسانه استقبال می کنیم.

تعیین تکلیف ۲۸۰۰ قطعه زمین با کاربری های تجاری تا ورزشی

وی با اشاره به اهتمام جدی شرکت عمران در تعیین تکلیف زمین هایی با کاربری های فرهنگی  تفریحی تجاری، ورزشی و درمانی در سهند گفت: با بررسی های صورت گرفته فرصت های یک ماهه به صاحبان  ۲۸۰۰ قطعه  داده شده است تا سریعاً نسبت به اخذ مجوز احداث و شروع به کارپروژه ها اقدام کنند و در غیر اینصورت خلع ید خواهند شد.

بیمارستان خیریه سهند

غلام رضا اقبالی با بیان اینکه دو ماه زمان برای تعیین تکلیف خیر بیمارستان زمان گذاشته شد و درنهایت ایشان خلع ید شدند گفت: متوجه شدیم در  پوشش خیریه به دنبال منافع  شخصی هستندو هرچند زمین ۳.۵ هکتاری بیمارستان سهند به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار گرفته بود ولی تصمیم داشتند در یکی از بنگاه های تبریز آن رابه مبلغ ۲۰ میلیارد بفروشند گفت: با توجه به ضرورت احداث بیمارستان درسهند با تامین اجتماعی وارد گفتگو شدیم  و بناست تا در قالب بخش خصوصی بیمارستانی در سهند ساخته شودو به شکل دولتی اداره خواهد شد.

توجه به اشتغال در سهند

وی با تاکید بر اهمییت اشتغال افرینی در سهند گفت: کارگروه ایده پردازی در حوزه اشتغال در شرکت عمران فعال شده  وبزودی شاهد نتایج و خروجی آن براب خروج سهند از شکل خوابگاهی خواهیم بود.

حواشی و مشکلات آزاد راه به شرکت عمران مرتبط نیست

سرپرست شرکت عمران سهند در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نواقص آزاد راه و مشکلات اخذ عوارضی همانند تکرار چند باره عوارضی برای یک بار عبور گفت: آزادراه در مدیریت شرکت عمران سهند نیست و بخش خصوصی و پیمانکار پروژه به شکل مستقیم مسئول اخذ عوارضی هستند و ما مرجع پاسخ به شکایات مردمی در این حوزه نیستیم.

وی یاد آور شد: مسئولین استان در تلاشند که سود و سرمایه ،سرمایه گذار تامین شود تا موضوع  عوارضی حل شودولی بهر شکل  این حق سرمایه گذار است که سود  خود را  از  مشارکت خود  دریافت  کند.

۴.۵ میلیارد تومان هزینه عوارضی برای یک ماه توقف اخذ عوارضی

غلام رضا اقبالی گفت: برای یک ماه لغو عوارضی شرکت عمران مجبور به پرداخت چهار و نیم میلیارد تومان هزینه عوارضی  به جای مردم است.

همراهی و تعامل در مدیریت شهری و استانی

وی  گفت: ما هماهنگی کامل با استانداری و مجموعه های استانداری داریم وعلی رغم گفته ها هیچ اختلافی وجود ندارد. هرچند در ابتدای انتصاب  بنده، مواردی وجود داشت که پوشش رسانه‌ای و شیطنت رسانه ای موجب شد تا صورت خوبی نداشته باشد ولی آنچه حقیقت است وجود تعامل خوب و سازنده  با مسئولین استانی و حتی شهری است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=74659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});