• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

بخشودگی وجه جرایم دیرکرد بدهی مشتریان بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 76006
  • 02 شهریور 1401 - 11:00
بخشودگی وجه جرایم دیرکرد بدهی مشتریان بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت
یاز اکو - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از بخشودگی وجه جرایم دیرکرد بدهی مشتریان بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، نادر نقیلی در اولین روز از هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: به منظور پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی و ارج نهادن به هفته دولت به استناد مصوبه ستاد مرکزی بانک کشاورزی ، ۶ درصد وجه جرائم تاخیر و دیرکرد در پرداخت تسهیلات بدهکاران بانک کشاورزی در صورت تسویه کامل بدهی بخشوده می‌شود.
وی گفت: ۶ درصد جرائم تاخیر در تسهیلات بانکی بدهکاران بانک کشاورزی به غیر از تسهیلات تامین مالی شده از اعتبارات صندوق توسعه ملی و وجوه اداره شده در صورت تسویه کامل بدهی به هر میزان و مبلغی و بدون هیچ محدودیتی به مناسبت هفته دولت بخشوده می‌شود.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: چنانچه متقاضیان تا یازدهم شهریورماه امسال تمام بدهی خود را به صورت نقدی تسویه کنند مشمول این طرح خواهند شد.
وی افزود: از کلیه کشاورزان و تولید کنندگان و تسهیلات گیرندگان بانک کشاورزی که مشمول بهره مندی از مساعدت حاضر می باشند دعوت می شود بدون فوت وقت در مهلت یاد شده با مراجعه به شعب بانک و تسویه بدهی ، از بخشودگی جرایم پرونده تسهیلاتی خود بهره مند شوند.
نقیلی گفت: در این فرصت قانونی شش درصد از جرایم متعلقه به تسهیلات قرض الحسنه در کلیه سرفصلهای اعتباری نیز مورد بخشودگی قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});