• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
همزمان با هفته‌ی دولت

۱۵۴۷ پروژه‌‌ در شرکت‌ توزیع نیروی برق تبریز گشایش می‌یابد

  • کد خبر : 76099
  • 02 شهریور 1401 - 17:10
۱۵۴۷ پروژه‌‌ در شرکت‌ توزیع نیروی برق تبریز گشایش می‌یابد
یاز اکو - همزمان با هفته‌ی دولت، شرکت توزیع نیروی برق تبریز 1547 پروژه با اعتبار 2687 میلیارد ریال را در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر آماده‌ی بهره‌برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی، مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر گفت: برق تبریز در آغاز دومین سال خدمت‌رسانی دولت مردمی و ایران قوی، دستاوردهای خود را که برگرفته از سند چشم‌انداز صنعت برق کشور است، در قالب شاخص‌های کلان و برنامه‌های اجراء شده برای مردم عزیز ارائه می‌کند.
حسامی در تشریح آمار کل پروژه‌ها به تفکیک سه شهرستان گفت: از بین ۱۵۴۷ پروژه‌، ۱۲۸۱ پروژه در محدوده‌ی شهرستان تبریز با اعتبار بالغ بر ۲۲۵۵ میلیارد ریال، ۱۴۳ پروژه در محدوده‌ی آذرشهر با اعتبار بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال و ۱۲۳ پروژه در محدوده‌ی اسکو با اعتبار بالغ بر ۲۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.
وی پروژه‌های شاخص قابل افتتاح هفته‌ی دولت برق تبریز در سال ۱۴۰۱ را ۱۸۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۹۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از بین ۱۸۱ پروژه‌ی مذکور، ۱۳۵ پروژه در محدوده‌ی شهرستان تبریز با اعتبار بالغ بر ۶۴۲ میلیارد ریال، ۲۵ پروژه در محدوده‌ی آذرشهر با اعتبار بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال و ۲۱ پروژه در محدوده‌ی اسکو با اعتبار بالغ بر ۷۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح زمینه‌های پروژه‌های قابل افتتاح در هفته‌ی دولت، خاطرنشان کرد: بیش از دو سوم تعداد پروژه‌های قابل افتتاح یعنی بالغ بر ۱۲۱ پروژه در بخش نیرورسانی صورت گرفته تا مشترکان عزیز از نعمت برق هر چه بیشتر برخوردار شوند. همچنین یک ششم پروژه‌های بهره‌برداری شده یعنی بالغ بر ۲۹ پروژه در بخش توسعه و احداث صورت گرفته تا شبکه از پایایی هرچه بیشتر برخوردار باشد. اصلاح و بهینه‌سازی با ۱۱ پروژه، ایجاد قدرت مانور با ۸ پروژه و کاهش تلفات به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های برق تبریز با ۶ پروژه در رده‌های بعدی بیشترین تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری قرار دارند.
حسامی در تشریح هزینه‌های پروژه‌های قابل افتتاح، تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد هزینه‌ی پروژه‌های قابل افتتاح یعنی بالغ بر ۳۲۸ میلیارد ریال در بخش نیرورسانی، ۱۹۱ میلیارد ریال در بخش توسعه و احداث، ۱۰۷ میلیارد ریال در بخش ایجاد قدرت مانور و ۷۵ میلیارد ریال در بخش اصلاح و بهینه‌سازی هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تبدیل شبکه‌ی سیم مسی به کابل خودنگهدار را با توجه به اهمیت این پروژه در صدر پروژه‌های مورد بهره‌برداری در محدوده‌ی تبریز دانست و گفت: طی سال‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای در راستای تبدیل شبکه‌ی سیم مسی به کابل خودنگهدار صورت گرفته است. تعویض کابل‌های روغنی فرسوده ۴ فیدر قراملک جهت افزایش پایداری شبکه، تبدیل شبکه‌ی هوایی مسی به خودنگهدار در نقاط مختلف امور، افزایش ظرفیت ۹ پست‌ زمینی و احداث ساختمان و تجهیز پست زمینی مجتمع ۴۲۵ واحدی سیمرغ از دیگر مهمترین پروژه‌های شاخص آماده‌ی بهره‌برداری در هفته‌ی دولت است
وی ادامه داد: افزایش قدرت شرکت فولادرسان آذربایجان از ۱۲۰ کیلو وات به ۲۸۸ کیلووات، تامین برق ترکیب گاز تبریز به قدرت ۱۹۵۰ کیلووات و افزایش قدرت صنایع رنگ اطلس فام سهند از ۲۴۰ کیلووات به ۱۰۰۰ کیلووات به عنوان پروژه‌های شاخص شهرستان آذرشهر و تامین برق و احداث ساختمان پست زمینی نارنجستان، تامین برق مجتمع مسکونی تجاری تعاونی کارکنان ریخته‌گری ماشین‌سازی و تبدیل شبکه‌ی لخت به هادی روکشدار مسیر فیدر ۲ ممقان از پل خاصبان تا سرین دیزج نیز از مهمترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان اسکو می‌باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});