• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

تردد در پایانه مرزی نوردوز به علت ازدحام کامیون‌ها به کندی انجام می‌شود

  • کد خبر : 76620
  • 06 شهریور 1401 - 11:15
تردد در پایانه مرزی نوردوز به علت ازدحام کامیون‌ها به کندی انجام می‌شود
یاز اکو - مدیر پایانه مرزی نوردوز با اعلام اینکه این پایانه باز بوده و تردد کامیون ها در جریان است، گفت: تردد در این پایانه به علت حجم بالای مبادلات و ازدحام کامیون‌ها به کندی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد بایبوردی افزود: در روزهای گذشته به علت خرابی دستگاه ایکس ری سمت ارمنستان، این کشور از ورود کامیون ها جلوگیری کرده بود و این مشکل موجب بروز ترافیک در پایانه مرزی نوردوز شده بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون این مشکل حل شده است، اظهار داشت: به علت بالا بودن حجم مبادلات، محدودیت محوطه مرزی طرف مقابل و کندی کنترل کامیون ها، ازدحام و ترافیک در پایانه مرزی نوردوز افزایش یافته است و تردد کامیون ها به کندی انجام می شود.

مدیر پایانه مرزی نوردوز با اشاره به اینکه میانگین تردد روزانه در پایانه مرزی نوردوز ۳۵۰ دستگاه کامیون است، گفت: با وجود کندی تردد کامیون ها در این پایانه، روز گذشته ۳۲۰ دستگاه کامیون از این پایانه تردد کرده اند.

بایبوردی، با تاکید بر فعال بودن بخش مسافر و کالا در پایانه مرزی نوردوز، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از سوی مدیران استانی و ملاقات با طرف ارمنی، وی قول مساعد داده تا حجم ورودی کامیون ها را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه صاحبان کالاها نیز ارمنی بوده و می خواهند زودتر به کالاهای خود دست یابند، یادآوری کرد: تلاش می شود با همکاری دوطرف از ترافیک و ازدحام خودروها در این پایانه کاسته شده و تردد کامیون ها با سرعت بیشتری انجام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});