• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پوتین: برخی باکو را برای کار انتخاب می کنند نه ایروان را!

  • کد خبر : 78095
  • 17 شهریور 1401 - 11:45
پوتین: برخی باکو را برای کار انتخاب می کنند نه ایروان را!
یاز اکو- عذرخواهی می کنم نیکول و قبل از اینکه نیکول پاسخ دهد، می خواهم بگویم که ارامنه بیشماری به روسیه آمده اند، بیش از ۲ میلیون نفر.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بنکر، این مطلب را ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در هفتمین مجمع اقتصادی شرق در ولادی وستوک خطاب به نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بیان کرد.

ایلیا دورونوف مجری نشست عمومی این مجمع، خاطرنشان کرد که ارمنستان با هجوم مهاجران کارگری از روسیه مواجه شده است و از نیکول پاشینیان پرسید که چگونه این مهاجران با جامعه محلی سازگار می شوند و چه نقشی دارند.

ولادیمیر پوتین در پاسخ مجری نشست گفت: عذرخواهی می کنم نیکول و قبل از اینکه او پاسخ دهد، می خواهم بگویم که در سال های گذشته تعداد بیشماری از ارامنه به روسیه آمدند، بیش از ۲ میلیون نفر. ما از هر اقدامی که به نفع تجارت روسیه باشد استقبال می کنیم. می توانید در ایروان کار کنید و در مسکو زندگی کنید. هیچ چیز مانع آن نمی شود.

بسیاری از کسانی که روسیه را ترک کردند مجددا بازگشته اند و متوجه شده اند که هیچ چیز وحشتناکی در اینجا اتفاق نمی افتد. اگر کسی دوست دارد در ارمنستان کار کند، اجازه دارد که این کار را انجام دهد.

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه برخی از روس ها به جای ایروان، باکو را برای کار انتخاب می کنند افزود: همچنین منطقه مالی بسیار خوبی در قزاقستان ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});