• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

تامین آب شرب مهمترین چالش روستای عنصرود است

  • کد خبر : 110094
  • 11 تیر 1402 - 15:00
تامین آب شرب مهمترین چالش روستای عنصرود است
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، مسئله تامین آب شرب را مهمترین چالش روستای عنصرود عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، محمد حسین فرهنگی صبح یک شنبه در آئین اختتامیه جشنواره برداشت گل محمدی روستای عنصرود اظهار کرد: قدم‌هایی که در توسعه منطقه برداشته می‌شود، مهم‌ترین آن توسعه فرآوری‌ها است که راجع به گل محمدی است که فراوری و تولید محصولات جدید مهم و عرضه آن، جزو شاخص‌ها است؛ بنابراین این همایش‌ها که سالانه برگزار می‌شود و این یک فرصت برای معرفی و توسعه محصولات مناطق مختلف است تا بیشترین و بهترین استفاده انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم آب شرب است که راجع به آن باید تدابیر خوبی اندیشیده شود و پیشنهاد و طرحی در تأمین آب شرب عالی داریم، باید قدم‌های خوبی برداشته شود و نتایج آن سال بعد گفته شود.

وی افزود: این منطقه آب معدنی با کیفیت خوب دارد که با کندوان قابل رقابت بوده و سرمایه‌گذار آمده و قصد داشت تا آن‌جا را محلی برای تولید آب معدنی تبدیل کند اما مفید نبود و بعد آب شرب باید فعال شود.

فرهنگی خاطرنشان کرد: این منطقه باید محلی برای تأمین آب معدنی با کیفیت و بازار آن مطرح شود و مشتری آن افزایش یابد تا در توسعه منطقه نقش مهمی ایفا کند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از روش‌ها ایناست که ساکنین منطقه در آب معدنی آن صاحب سهام شوند و فعالیت منطقه‌ای که مانع بوده، شاهد نباشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=110094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});