• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
با دستور شهردار تبریز صورت گرفت

بهره‌برداری از پل روگذر شهید فلاحی توسط شهروندان

  • کد خبر : 79366
  • 27 شهریور 1401 - 19:00
بهره‌برداری از پل روگذر شهید فلاحی توسط شهروندان
یازاکو - پل روگذر شهید فلاحی (ارتش) عصر امروز بدون تشریفات و توسط شهروندان تبریزی طبق وعده شهرداری و در موقع مقرر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در این باره اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی که یکی از پروژه‌های راکد شهرداری تبریز بود  و در طی دو سال گذشته تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در مدت زمان نزدیک به پنج ماه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.  

وی افزود: با بررسی وضع موجود پروژه روگذر شهید فلاحی، پیمانکار این پروژه خلع ید شده و ادامه کار به سازمان عمران شهرداری تبریز واگذار شد.  

یعقوب هوشیار تأکید کرد: تلاش داریم در اجرای پروژه‌های عمرانی از توان تخصصی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه  شهرداری بهره ببریم.  

شهردار تبریز از تلاش‌های شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی  سازمان عمران شهرداری تبریز در تکمیل سریع این پروژه و تحویل آن به شهروندان قدردانی کرد.  

تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی یا همان ارتش به طول ۵۵۰ متر به طول عرشه ۱۹۰ متر و عرض ۱۶ متر در هفت دهانه و با ۸۰ شمع اجرایی شده و عصر امروز به بهره‌برداری رسید 

این پروژه با هزینه‌ای در حدود ۵۰ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و بر اساس روزشمار نصب‌شده عصر امروز بدون هیچگونه تشریفاتی توسط  شهروندان به بهره‌بر داری رسید.  

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});