• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

اعلام آمادگی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا برای همکاری با صادرکنندگان

  • کد خبر : 81356
  • 17 مهر 1401 - 12:30
اعلام آمادگی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا برای همکاری با صادرکنندگان
یاز اکو - مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا از آمادگی این مجموعه برای ارایه خدمات به صادرکنندگان کشورمان به منظور تسهیل امور صادراتی آنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، «محمدابراهیم نوشیروان زاده» روز یکشنبه گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا در منطقه آزاد ارس) با دارا بودن زیرساخت های عظیم انباری و لجستیکی و دسترسی به سیستم های حمل و نقل ریلی و جاده ای، آمادگی دارد در جهت توسعه فعالیت های تجاری و شکل گیری زنجیره تامین و عرضه منطقه ای، بسترهای لازم را برای توسعه فعالیت های تجاری با کشورهای همسایه به عمل آورد.

وی افزود: انبارهای این شرکت با توجه به موقعیت مناسب جلفا در صادرات کالا به ارمنستان و نخجوان و ترکیه خصوصا مواد پتروشیمی و کود شیمیایی و مصالح ساختمانی، مناسب تجار بوده و زیربناهای لازم برای این موضوع را داراست.

وی امکانات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا در منطقه آزاد ارس را شامل بهره‌مندی از نیروی انسانی کارآمد، مجرب و متخصص، داشتن ۱۴ باب انبار مسقف به وسعت ۲۱ هزار و ۷۴۳ مترمربع و ۶ باب هانگار به وسعت ۲۷ هزار و ۸۹۳ مترمربع ذکر کرد.

انوشیروان زاده از محوطه بارانداز به وسعت ۱۱۸ هزار و ۴۸۰ مترمربع، امکان حمل کالا با قطار و وجود ریل فرعی در محوطه شرکت و وجود ظرفیت بالقوه تخلیه و بارگیری، انبارداری، حمل‌ونقل و ترانزیت بیش از یک میلیون تن کالا در سال به عنوان دیگر امکانات در اختیار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا برای خدمات دهیی به تجار و بازرگانان برشمرد.

وی ادامه داد: این شرکت همچنین به باسکول ۶۰ تنی همراه با سیستم‌های روز الکترونیک و دیجیتالی مجهز بوده و از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن جابه‌جایی، تخلیه و بارگیری کالا بهره مند است.

مزیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا، برخورداری از موقعیت ممتاز و دسترسی به بازارهای بین‌المللی سرمایه و تکیه بر امکانات برجسته توسعه ترانزیت و صادرات، داشتن آب و هوای مناسب و نزدیکی به اراضی حاصل‌خیز و دشت‌های عظیم گوردیان و گلفرج در امر صادرات و صنایع تبدیلی و شرایط جغرافیایی و اقلیمی مناسب به‌منظور سرمایه‌گذاری را از جمله مزیت های نسبی این شرکت در قلب منطقه آزاد ارس دانست.

وی با اشاره به اینکه مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا در چهارراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب به عنوان پل ارتباطی آسیا به اروپا واقع دشه است، افزود: هم‌واری با کشورهای آذربایجان و ارمنستان، واقع شدن در داخل گمرک و محدوده منطقه آزاد تجاری ارس، معافیت مالیاتی ۲۰ ساله، برخورداری از مزیت قانون ارزش افزوده و کاهش سود بازرگانی تا سقف ۱۵ درصد ارزش سیف کالاها از دیگر مزیت های نسبی این شرکت برای تجار و بازرگان علاقه مند به صادرات از منطقه آزاد ارس محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});