• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

سالن تخصصی کودک در تبریز احداث می شود

  • کد خبر : 81503
  • 18 مهر 1401 - 12:15
سالن تخصصی کودک در تبریز احداث می شود
یاز اکو - مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: سالن سینمای تخصصی کودکان در حال بازسازی می باشد و یک سالن استاندارد در شأن شهر تبریز برای کودکان احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آناج، دستور جلسه اول شورای شهر تبریز با سخنرانی “علی بینش” مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی آغاز شد.

علی بینش با اعلام اینکه زمانی که صحبت از کودکان می‌کنیم از بزرگترها نیز صحبت می‌کنیم، چرا که کودک درون هر فرد بزرگسال زنده است و باعث ارامش خاطر می‌شود، گفت: کودکان به عنوان شهروندان از خدمات عمومی بهره مند هستند اما بخش مهمی از نیاز ها به اقتضای سنی و ضرورت مسائل فرهنگی، خدمات فرهنگی می باشد.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های فرهنگی توضیح داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی شهرها مشغول فعالیت هستند و خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به صورت تخصصی با کادر مجرب و توانمند در خدمت کودکان هستند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازوی فرهنگی شورای شهر می باشد و در این راستا ویژه برنامه های متنوع در هفته کودک برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

بینش در پایان خبر داد: سالن سینمای تخصصی کودکان در حال بازسازی می باشد و یک سالن استاندارد در شأن شهر تبریز برای کودکان احداث می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});