• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
5

منبع مالی در شهرداری‌ها محدود هست/ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای استان ۳۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است 

  • کد خبر : 81913
  • 23 مهر 1401 - 10:30
منبع مالی در شهرداری‌ها محدود هست/ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای استان ۳۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است 
یازاکو - معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در شهرداری‌های استان منابع مالی محدود است که مطمئنا کفاف هزینه‌های رسیدن به اهداف مقرر شده در چشم‌اندازهای توسعه را ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، جواد رحمتی، در همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای استان گفت: این همایش در راستای جذب سرمایه‌گذار در جهت رسیدن به اهداف توسعه‌ی همه جانبه شهرهای استان است.

وی افزود: در شهرداری‌های استان منابع مالی محدود است که مطمئنا کفاف هزینه‌های رسیدن به اهداف مقرر شده در چشم‌اندازهای توسعه را ندارد. برای همین فرصت‌های سرمایه‌گذاری بهترین پتانسیل برای توسعه همه جانبه شهرداری‌ها است.

رحمتی خاطرنشان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای استان قریب به ۳۳ هزار میلیارد تومان برآورده شده است که به عبارتی این مبلغ سه برابر مبلغ کل منابع موجود شهرداری‌های استان است.

وی بیان کرد: در استان فرصت‌ها و پتانسیل زیادی برای مشارکت بخش خصوصی وجود دارد که هدف اصلی از برگزاری این همایش بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذار و اعتمادآفرینی برای سرمایه گذاران است.

رحمتی با اشاره به مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری گفت: بررسی شرایط قراردادهای مشارکت مردمی باید بصورت نظام‌مند و یکدست انجام گیرد تا پروژه‌های سرمایه‌گذاری با مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی مواجه نشوند.

وی گفت: توسعه استان در گرو جذب سرمایه‌گذاران است و از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌کنیم بسترسازی قانونی برای تسهیل سرمایه‌گذاری را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});