• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تداوم تأمین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان/ ۱۲ هزار و ۴۱۶ تن کالای اساسی در آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود

  • کد خبر : 10701
  • 22 فروردین 1400 - 15:00
تداوم تأمین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان/ ۱۲ هزار و ۴۱۶ تن کالای اساسی در آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود
یاز اکو - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تداوم تأمین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، غلامعلی راستی با اشاره به بخشی از تمهیدات پیش بینی شده سازمان در تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی شهروندان به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان،گفت: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی و به منظور رفاه حال شهروندان، ۱۲۰۰ تن برنج هندی با قیمت مصوب هرکیلو ۱۸۵۰۰۰ ریال توزیع خواهد شد.

وی همچنین از تأمین و توزیع ۱۲۰۰ تن شکر خانوار بسته بندی شده با قیمت مصوب هرکیلو ۸۷۰۰۰ ریال در این ایام خبر داد و افزود: با برنامه ریزی‌های به عمل آمده و پیگیری‌های انجام شده، مقرر شده ۹ هزار تن قند مصرفی خانوار نیز در بسته بندی‌های پنج کیلویی با قیمت مصوب ۴۹۰ هزار ریال توزیع شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان با بیان این‌که موضوع تأمین روغن خوراکی خانوار از طریق شرکت‌های پخش و نمایندگی شرکت‌های تولیدی روغن با جدیت پیگیری می شود، ادامه داد: در راستای حمایت از تداوم تولید، یک هزار و ۱۱۶ تن روغن مورد نیاز صنوف مختلف اعم از تولیدی و خدماتی تأمین و توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});