• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

حرکت کند ایجاد شرکت مس آذربایجان/ مس سونگون به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نمی‌کند

  • کد خبر : 82284
  • 25 مهر 1401 - 18:11
حرکت کند ایجاد شرکت مس آذربایجان/ مس سونگون به مسئولیت های اجتماعی خود عمل نمی‌کند
یازاکو- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید استاندار آذربایجان شرقی و به دنبال آن تصویب رئیس جمهور برای ایجاد شرکت مس آذربایجان گفت: انتظار می رود پروسه ایجاد این شرکت، شتاب بالاتری به خود بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس، محمد کلامی امروز در جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تبریز  با اشاره به تاکید استاندار آذربایجان شرقی و به دنبال آن تصویب رئیس جمهور برای ایجاد شرکت مس آذربایجان  اظهار کرد: انتظار می رود پروسه ایجاد این شرکت، شتاب بالاتری به خود گرفته و در کنار آن نیز ایجاد زیرساخت ها و صنایع تبدیلی مورد توجه باشد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر انتقال حساب های درآمدی و همچنین پرداخت مالیات شرکت در خود استان گفت: در این راستا تاکید ویژه ای بر اجرای نامه ۱۴ ماده ای معاون اول رییس جمهور وجود دارد که اگر این نامه اجرایی شود، بخش بالایی از مطالبات استان پاسخ داده می شود.

وی با تاکید بر رصد و پیگیری اجرای این نامه گفت: این نامه ۱۴ ماده ای به عنوان میثاق مردم استان با مسئولان مس ایران مطرح بوده که امیدواریم هر چه سریعتر اجرایی شود.
 
مس سونگون به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کند
 
حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه مس سونگون در قبال خسارت و آسیبی که به برخی شهرستان ها وارد می کند، دارای مسئولیت اجتماعی نیز است، گفت: این خسارت ها باید به درستی جبران شده و به پرداختی های بسیار جزئی اکتفا نشود.

وی بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه مس تاکید کرده و گفت: باید متناسب با شان استان، در این زمینه نقش آفرین باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});