• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

صدور بخش‌نامه‌های مغایر با کسب و کار!/ شهرستان شبستر بیشتر از جمعیت منطقه ایجاد اشتغال کرده است

  • کد خبر : 82304
  • 26 مهر 1401 - 9:15
صدور بخش‌نامه‌های مغایر با کسب و کار!/ شهرستان شبستر بیشتر از جمعیت منطقه ایجاد اشتغال کرده است
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به اهمیت امنیت سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در طول سال‌های گذشته برخی از دستگاه ها ضوابط و بخش نامه‌های متعددی در حوزه کسب و کار صادر کرده اند که برخی از این موارد مغایر با توسعه کسب و کارها هستند که در این زمینه باید یک تحول اساسی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از شبستر، صابر پرنیان در جمع صنعتگران و فعالان اقتصادی شهرستان شبستر با بیان این که آذربایجان شرقی یک استان صنعتی و پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: با توجه به این که علاقمندی برای سرمایه‌گذاری به ویژه در شهرستان شبستر بیشتر از تمام شهرستان‌های استان است بنابراین امیدواریم شهرک صنعتی بعثت به زودی تبدیل به بزرگترین شهرک صنعتی غرب آسیا و یا به عبارتی خاورمیانه شود چرا که ظرفیت بالایی در این منطقه وجود دارد.

تولید روزانه هزار تن روغن در شهرستان شبستر

وی با بیان این که ۲۷ مگاپروژه در حال اجرا در استان وجود دارد، گفت: طرح صنعتی استحصال و تولید روزانه هزار تن روغن در شهرستان شبستر یکی از طرح های صنعتی است که با بهره برداری از این پروژه در حوزه زنجیره غذایی استان تحرک ایجاد خواهد کرد.

پرنیان تاکید کرد: شهرستان شبستر یک منطقه اقتصادی و تجاری است و بیش از جمعیت منطقه اشتغال ایجاد کرده و حتی از سایر شهرستان‌ها نیروی کار جذب کرده است بنابراین امیدواریم ظرفیت اقتصادی این شهرستان بیش از گذشته تقویت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به اهمیت امنیت سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در طول سال‌های گذشته برخی از دستگاه ها ضوابط و بخش نامه‌های متعددی در حوزه کسب و کار صادر کرده اند که برخی از این موارد مغایر با توسعه کسب و کارها هستند که در این زمینه باید یک تحول اساسی ایجاد شود.

پرنیان با بیان این که اقتصاد استان متکی به بخش خصوصی است، گفت: باید با ایجاد بستری مناسب و دستیابی به ادبیاتی مشترک ما بین تمام قوا، مسئولان دستگاه های اجرایی، تشکل ها و بخش خصوصی موجب بهبود فضای کسب و کار شویم.

وی با بیان این که رفع موانع تولید میثاق همیشگی دستگاه های اجرایی به ویژه سازمان صمت است، گفت: با رفع موانع تولید و تسهیل امور فعالان اقتصادی، مسیر سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی هموارتر می شود که در نهایت تولید و اشتغال و صادرات نیز توسعه می یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});