• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

لیست قصابان امین در سایت رسمی کشتارگاه منتشر شد

  • کد خبر : 82445
  • 27 مهر 1401 - 9:30
لیست قصابان امین در سایت رسمی کشتارگاه منتشر شد
یاز اکو - مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از انتشار لیست قصابان امین در سایت رسمی کشتارگاه این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، آقای قدرتی گفت: بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با قصابان امین و مورد اعتماد سازمان اسامی و آدرس ایشان در سایت رسمی سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز درج شد.

آقای قدرتی افزود: در این طرح ۱۵ قصاب نمونه سطح شهر به صورت نمادین انتخاب شده و در مرحله بعد تعداد بیشتری از آن‌ها به این جمع می‌پیوندند.

وی تصریح کرد: انتخاب قصابان امین و نمونه بر اساس شاخصه‌های مختلفی انجام می‌شود و این افراد باید شناسنامه گوشت‌ها را تا اتمام عرضه آن در معرض دید عموم قرار دهند قیمت‌های مصوب را رعایت و بر اساس قیمت واقعی عرضه کنند.

نصب تابلو بر سردرب قصابان امین

آقای قدرتی اظهار کرد: برای معرفی هر چه بیشتر این قشر زحمت‌کش و درستکار، تابلویی برای سردرب آن‌ها طراحی شده است که مردم می‌توانند با مشاهده آن با اطمینان خاطر گوشت مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی گفت: حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم ضروری است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه فراوانی و کیفیت غذایی مردم برای دستگاه‌های ذیربط مهم است، گفت: در این راستا، سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به جای توسعه فروشگاه‌های خود در سطح شهر با اجرای طرح قصابان امین خدمات مورد نیاز را بر اساس استاندارد‌های مد نظر به مردم ارائه می‌دهد.

آقای قدرتی ادامه داد: در بین اصناف و قصابان سطح شهر، افراد امین و مورد اعتمادی وجود دارند که می‌توان با کمک آن‌ها بخش عمده‌ای از خدمات مورد نیاز مردم را ارائه و از بروز برخی تخلفات احتمالی و نارضایتی مردم جلوگیری کرد.

شناسنامه‌دار کردن کشتار در تبریز برای اولین بار در کشور

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: شناسنامه‌دار کردن کشتار در تبریز برای اولین بار در کشور با همکاری این سازمان با ادارات کل دامپزشکی و استاندارد گامی در جهت شناخت بیشتر مردم از نوع گوشت مصرفی خود بود و در این طرح گوشت‌ها با برچسب رنگی تقسیم‌بندی شدند به طوری که رنگ آبی برای دام نر، رنگ زرد برای دام ماده و رنگ قرمز برای دام‌های ضبطی بر روی لاشه نصب می‌شود.

وی گفت: طرح دیگری در خصوص طبقه‌بندی کیفیت گوشت در مرحله اجرا شدن است که امیدواریم با اجرای آن بتوانیم یک گام دیگر برای ارائه گوشت بهداشتی، باکیفیت و قیمت عادلانه برداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});