• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

افزایش ۲ برابری دوربین‌های جاده‌ای کشور

  • کد خبر : 82704
  • 29 مهر 1401 - 15:00
افزایش ۲ برابری دوربین‌های جاده‌ای کشور
یاز اکو - معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هوشمندسازی جاده‌ها و نصب دوربین را جزو اولویت‌های سازمان برشمرد و گفت: از سال گذشته تعداد سامانه‌های هوشمند جاده‌های کشور ۲ برابر شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، رضا اکبری در نشست بررسی مسائل و مشکلات راه های غیرشریانی شمال غرب کشور با حضور روسای راهداری چهار استان در تبریز اظهار کرد: بیش از ۴۰ دوربین طی یک سال در جاده های کشور نصب شده است و این طرح در سراسر جاده ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مباحث ایمنی راه، هوشمندسازی، مباحث مربوط به راه های روستایی و مباحث مربوط به نگهداری جاده ها در زمستان و تمهیدات مورد نظر باید توسط استان ها جدی گرفته شود.

به گزارش ایرنا، ۲۹۴ هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد که ۲۴۶ هزار کیلومتر آن فرعی و روستایی است که نگهداری از آنها سالانه ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است ولی فقط یک دهم این میزان نیاز، مصوب می شود.

۳۳ نقطه پرخطر در آذربایجان شرقی وجود دارد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی طول شبکه راه استان را ۱۴ هزار کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار کیلومتر آن راه روستایی و چهار نیز اصلی، فرعی و شریانی است.

اروجعلی علیزاده تعداد نقاط پرخطر استان را ۳۳ نقطه اعلام کرد و افزود: بزرگ ترین شبکه ارتباطی ما از سمت بازرگان به سمت مرکز کشور شروع می شود،

کرویدور جنوب به شمال از سمت میاندواب و ملکان و آذرشهر به سمت تبریز و نوردوز نیز جزو محورهای شریانی است که نیازمند تجهیزات و هوشمندسازی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});