• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

تبریزی‌ ها از کدام خدمات شهرداری رضایت بیشتری دارند ؟!

  • کد خبر : 83358
  • 05 آبان 1401 - 17:00
تبریزی‌ ها از کدام خدمات شهرداری رضایت بیشتری دارند ؟!
یاز اکو - نتایج حاصل از یک نظرسنجی که با عنوان «عملکرد کدامیک از حوزه های زیر در منطقه سکونت شما در تبریز رضایت بخش است؟ ۱- رفت و روب معابر ۲- آسفالت معابر ۳- فضای سبز ۴- اقدامات فرهنگی» مطرح شد، نشان از نزدیکی گزینه های انتخابی شهروندان باهمدیگر را دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو ، در این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و از طریق رسانه ها انجام گرفت، ۳۵ درصد شرکت کنندگان گزینه “رفت و روب معابر”، ۳۳ درصد گزینه “آسفالت ریزی معابر”، ۲۲ درصد گزینه “فضای سبز” و نهایتا ۱۰ درصد ” اقدامات فرهنگی و اجتماعی” را انتخاب کردند.
نتایج بدست آمده از این نظرسنجی نیز پیرو سیاست های مدیریت شهری تبریز، حکایت از توسعه متوازن شهر در جنبه های خدماتی، عمرانی و فضای سبز را دارد و اقدمات فرهنگی و اجتماعی که نسبت به دیگر حوزه ها ضعیف ارزیابی شده است، انتظار می رود طی سال های بعدی در این زمینه اهتمام ویژه ی اتخاذ شود.
نظرسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز را صفحات اینستاگرامی شهریارنیوز، آذرانجمن، مهر آذربایجان شرقی، تبریزخبرلری، شمس نیوز، تبریزیم، تبریزیمیز، کاف نیوز، تبریز جوان، تبریز سیاست، تریبون تبریز، نگاه آذربایجان و دیزمار و همچنین کانال های تلگرامی شهریارنیوز، تبریز خبرلری، شمس نیوز، عصر تبریز، تبریزیم و دیزمار با مشارکت ۱۰ هزار و ۷۸۴ شهروند به اشتراک گذاشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});