• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزرات راه و شهرسازی:

کارشناسان ماده ۲۷ عصاره مهندسان نظام مهندسی هستند

  • کد خبر : 83352
  • 05 آبان 1401 - 16:15
کارشناسان ماده ۲۷ عصاره مهندسان نظام مهندسی هستند
یاز اکو - مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزرات راه و شهرسازی گفت: کارشناسان مهندس ماده 27 عصاره مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو ، حامد مانی فر در سومین همایش سراسری کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان ماده ۲۷ در هتل شهریار تبریز با اشاره نقش سازمان نظام مهندسی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها جزو ارکان نظام مهندسی به شمار می روند و نقش بسیار پراهمیتی در ارتقاء نقش سازمان نظام مهندسی دارند.
وی ادامه داد: شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان که فصل جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرده است؛ باید انسجام بیش از پیش در سازمان نظام مهندسی در استان ها را فراهم کنند تا با یکسان کردن روش ها و رسیدگی به مشکلات و پرداختن به آنها با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه ها و ارگان های بتوانند این فصل جدید را رقم زنند.
مانی فر ادامه داد: دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش می کند تا حداکثر بهره برداری را از این ظرفیت ها داشته باشند. مجموعه کارشناسان رسمی ماده ۲۷ نظام مهندسی ساختمان عصاره ی این سازمان هستند .
وی اضافه کرد: مجموع کارشناسان مهندس ماده ۲۷ افرادی باتجربه هستند که احراز صلاحیت شده اند و فعالیت خود را به صورت حرفه ای انجام می دهند.
مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: نگاه جامعه به مجموعه این کارشناسان نشات گرفته از نگاه عمومی است که به سازمان نظام مهندسی وجود دارد.
وی با بیان اینکه با تغییر نگاه ها کیفیت ساختمان ها بهتر می شوند اما تا رسیدن به کیفیت های بالاتر راه طولانی وجود دارد، اذعان داشت: در احراز صلاحیت چه در بخش ورود به حرفه که بخش مهندسان است و یا معماران تجربی تلاش می کنیم آزمون های منظمی برگزار کنیم تا اطمینان لازم از صحت این انتخاب ها حاصل شود؛ البته در این خصوص شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور نقش موثری دارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});