• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

محوطه سازی مسکن های مهر آذربایجان شرقی نیازمند اعتبار است

  • کد خبر : 83892
  • 10 آبان 1401 - 12:30
محوطه سازی مسکن های مهر آذربایجان شرقی نیازمند اعتبار است
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: برای محوطه سازی مساکن مهر استان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، امیر بخشی‌زاده، در جلسه شورای مسکن در هشترود گفت: برای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اگر اشخاصی که دارای فرزند سوم از تاریخ ۲۷ مهر سال گذشته باشند و فرم قرمز (ج) دارند اداره مسکن و شهرسازی فرم آن‌ها را سبز خواهد کرد تا از امکانات مسکن استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای خانوارهای فرزند سوم اداره راه و شهرسازی استان زمین ۲۰۰ متری با فروش اقساطی، ۲ سال تنفس و اقساط ۸ ساله خواهد داد.

وی گفت: افتتاح حساب برای بیش از ۲۱ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن و تامین ۸۵۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن در آذربایجان شرقی صورت گرفته است.

بخشی‌زاده ادامه داد: کل متقاضیان ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی ۲۷۱ هزار و ۳۶۰ نفر است که از این تعداد ۲۵۶ هزار و ۸۶۷ تعیین تکلیف شده‌اند و ۵۱ هزار و ۶۱۷ نفر واجد شرایط هستند و ۵۰ هزار و ۴۲۹نفر حائز شرایط فعال (در انتظار بررسی تا تخصیص) اعلام شده‌اند و ۳۷ هزار و ۱۲۴ نفر تایید نهایی شدند.

فرماندار شهرستان هشترود هم از پایلوت بودن شهرستان هشترود در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: برای اولین بار و بصورت پایلوت در هشترود شرط سکونت ۵ ساله حذف شده و قطعات در شهر ۲۵۰ متر و در روستاها ۵۰۰ با احداث ویلایی داده خواهد شد.

وی افزود: هزار واحد بافت فرسوده در شهر هشترود وجود دارد و ۲۰۵۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});