• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

تاکید شهردار تبریز بر ساماندهی آرامستان ملک در محله عباسی

  • کد خبر : 84105
  • 12 آبان 1401 - 13:45
تاکید شهردار تبریز بر ساماندهی آرامستان ملک در محله عباسی
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: امیدوارم با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر بودجه‌ای برای ساماندهی گلزار شهدای آرامستان ملک در کوی شهدا عباسی پیش‌بینی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهدا و بازدید از گلزار شهدای قبرستان ملک که با حضور اعضای شورای اسلامی حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم زعفرانچی‌لر، حکیمه غفوری، یاسین بجانی و احد صادقی برگزار شد، اظهار کرد: گلزار مطهر شهدا ظرفیت‌ اجتماعی و فرهنگی برای شهر است که در این راستا وظیفه داریم حافظ و نگهبان فرهنگ ایثار و شهادت در شهر ولایتمدار تبریز باشیم.

هوشیار افزود: باید به کمبودهای موجود این مجموعه عظیم فرهنگی رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ شهید والامقام در آرامستان ملک زینت بخش محله عباسی تبریز هستند، خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۲ در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی مناطق دهگانه شهرداری پیشنهاد اجرایی خود را تا قبل از نهایی شدن بودجه ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دیوارهای این آرامستان برداشته‌ شد و احداث پارک جزو برنامه ها قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز با بیان اینکه منطقه عباسی، منطقه‌ای فرهنگی، مذهبی و انقلابی است، گفت: در بودجه سال آینده، ۱۶ محل برای احداث فرهنگسرا پیش‌بینی شده و آرامستان ملک یکی از آن ها است.

هوشیار همچنین در خصوص ساماندهی گلزار شهدای ملک افزود: امیدوارم بتوانیم سال آینده طرح ساماندهی این مکان فرهنگی و مذهبی را آغاز و تا پایان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شاهد به اتمام رسیدن ساماندهی آن باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});