• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

آغاز بهره‌برداری از شهرک گلخانه‌ای فناوران کاشت زاگرس (آنقوتلار) در گرمی

  • کد خبر : 84111
  • 12 آبان 1401 - 14:15
آغاز بهره‌برداری از شهرک گلخانه‌ای فناوران کاشت زاگرس (آنقوتلار) در گرمی
یاز اکو - بهره‌برداری از شهرک گلخانه‌ای فناوران کاشت زاگرس (آنقوتلار)با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان گرمی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا شهرک گلخانه‌ای آنقوتلار مدت‌ها راکد بود که با سفر شهرستانی سال گذشته استاندار اردبیل به شهرستان گرمی و بازدید از این مجموعه، تلاش‌ها برای احیای این شهرک گلخانه‌ای انجام و امروز اولین محصول آن برداشت شد.

فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم شده است. این گلخانه با مشارکت جوانان فعال در حوزه دانش بنیان در روستای آنقوتلار بخش مرکزی احیا شده است.

امروز همچنین فاز اول آبرسانی به ۲۱ روستای بخش مرزی موران در شهرستان گرمی با ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

در سفر مسئولان استانی به شهرستان گرمی مغان کلنگ مرحله دوم عملیات چهاربانده کردن محور گرمی به اردبیل با ۴۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار بر زمین زده شد که این پروژه از مقابل دانشگاه آزاد واحد گرمی تا روستای قاسم کندی ۱۵ کیلومتر امتداد خواهد داشت.

امروز همچنین کلنگ احداث واحدهای مربوط به نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمی بر زمین شده شد . بر اساس برنامه ریزی انجام شده زمین موردنیاز برای احداث به متقاضیان واگذار می شود و متقاضیان باید ظرف ۶ ماه با استفاده از تسهیلات بانکی ۱۸ درصد سود و دو سال تنفس بازپرداخت اقساط نسبت به احداث واحدهای خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});