• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

سرمایه‌گذاری جدید در پتروشیمی اردبیل مستلزم روشن شدن وضعیت حقوقی سهامداران است

  • کد خبر : 84515
  • 16 آبان 1401 - 17:00
سرمایه‌گذاری جدید در پتروشیمی اردبیل مستلزم روشن شدن وضعیت حقوقی سهامداران است
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل با بیان اینکه وضعیت مالکیت شرکت پتروشیمی اردبیل هنوز قطعی نشده است، گفت: سرمایه‌گذاری جدید در پتروشیمی اردبیل مستلزم روشن شدن وضعیت حقوقی سهامداران است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد اهلی روز دوشنبه اظهار کرد: با توجه به مشکلات حقوقی شهرک غیردولتی پتروشیمی، اساسنامه این شرکت در حال تغییر بوده که بر اساس آن ادامه فرایند سرمایه‌گذاری، نیازمند مشخص شدن نوع شرکت و احراز مالکیت زمین دریافتی است.

وی اظهار کرد: وضعیت مالکیت شرکت در حال تغییر و تحول است و هنوز این موضوع قطعی نشده است و در صورت مشخص شدن وضعیت حقوقی سهامداران، امکان تامین زیرساخت‌ها و انجام سرمایه گذاری جدید در آن میسر خواهد شد.

اهلی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای هر طرح صنعتی، مطالعات احداث آن توسط خود متقاضی انجام می‌شود و در صورت توجیه اجرای طرح، مراجع صدور مجوز، همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل ادامه داد: بر اساس قانون، تمامی دستگاه‌های خدمت رسان از قبیل؛ آب، برق، گاز و مخابرات موظف به تامین زیرساخت‌ها تا درب ورودی واحدهای تولیدی هستند.

این مقام مسئول اظهار کرد: برای این طرح صنعتی نیز قبلاً کلیه مطالعات احداث آن انجام و پس از تایید دستگاه‌های خدمت رسان، نسبت به اجرای شهرک صنعتی توسط متقاضی اقدام شده است.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی متولی ایجاد زیرساخت‌ها با همکاری دستگاه‌های خدمت رسان بوده و مسئولیت احیای واحدهای تولیدی توسط سازمان‌های دیگر انجام می‌گیرد.

توسعه صنایع کوچک موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود

اهلی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود، افزود: حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط منجر به ایجاد اشتغال، افزایش صادرات و گسترش بازارهای هدف و تقویت پایه‌های کارآفرینی اقتصاد شده و استان را به سمت توسعه هرچه بیشتر سوق می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در سال گذشته از ۳۳۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت شده است.

وی حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی را از جمله اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با ارائه بسته‌های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، میزان بهره وری و تولیدات آنان افزایش یابد.

اهلی افزود: به منظور افزایش تولید و اشتغال، حمایت‌های همه جانبه ای از واحدهای تولیدی انجام می شود که حمایت از حضور آنان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله این نوع حمایت‌ها است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});