• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اراضی مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد

  • کد خبر : 61583
  • 19 اردیبهشت 1401 - 15:00
اراضی مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد
یاز اکو - مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: برای اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، اراضی مناسب در اختیار این بنیاد قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حجت الله سروری در جلسه نهضت ملی مسکن بناب افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان به عهده بنیاد مسکن بوده و امید است با حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و همه عوامل اجرایی و با همفکری و هم اندیشی، این طرح هرچه بهتر اجرا شود.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح در مکان و زمین مناسب می توان گام های موثری در جهت خانه دار شدن زوج های جوان و افراد بی سرپناه در جامعه برداشت که این امر علاوه بر پاداش اخروی موجب رفع مشکل اقشار نیازمند می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: تاکنون در شهرستان بناب ۶ هزار و ۶۰۰ نفر برای این طرح ثبت نام کرده اند و حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر حائز شرایط این طرح هستند.

سروری، ادامه داد: از افراد واجد شرایط این طرح در این شهرستان فقط ۱۸ نفر آورده خود برای اجرای این طرح را واریز کرده اند و بیشتر متقاضیان حائز شرایط نیز انصراف داده اند.

در این جلسه پس از بازدید میدانی از زمین ها و محل های پیشنهادی شهرک ولیعصر، مسوولان شهرستان بناب اعلام کردند که بهترین مناطق این شهرک باید برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد و در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد تا برای متقاضیان و ثبت نام کنندگان واگذار شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=61583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});