• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
شهردار جدید سهند در نخستین نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهر تاکید کرد:

باید صدای رسا مردم شهر سهند در استان و کشور باشید/ ما میراث دار مدیران نالایق گذشته سهند هستیم

  • کد خبر : 84763
  • 18 آبان 1401 - 19:17
باید صدای رسا مردم شهر سهند در استان و کشور باشید/ ما میراث دار مدیران نالایق گذشته سهند هستیم
یاز اکو - حسین عباس زاده با بیان اینکه ضروری است، اصحاب رسانه سهند در کنار مطالبه گری و انتقادهای سازنده از شهرداری صدای رسایی این شهر در استان و کشور باشند گفت: باید مشخص شود چه کسی مسئول حل مشکلات این شهر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، وی افزود: تداوم رشد سریع جمعیت، ضرورت توجه به تامین زیر ساخت ها را در این شهر بیش از پیش محرز می کند. حال آنکه بودجه و اختیارات شهرداری سهند برای حل، حجم بالای مشکلات و کمبودها محدود است و نیازمند ورود جدی شرکت عمران سهند و مسئولین استانی در این راه هستیم.

ما میراث دار مدیران نالایق گذشته در این شهر هستیم

شهردار جدید سهند تصریح کرد:وجود مشکلات در حمل و نقل عمومی، تامین آب و بسیاری از زیر ساخت های سهند، ریشه در وجود مدیران نالایقی است که در گذشته این شهر مسئولیتی بر دوش داشته اند.

وی با دفاع از تلاشهای علی اعلایی شهردار پیشین این شهر برای ریل گذاری در بسیاری موارد گفت: برای مثال شهرداری سهند تنها یه حلقه چاه داشته است که در دوره شورا  گذشته آن را به آب و فاضلاب تحویل داده است و این مسئله موجب شد تا تابستان سالجاری آبیاری فضای سبز این شهر با چالش های جدی روبرو شود.

وی با تاکید بر نگاه تعامل محور در مدیریت شهری سهند گفت: سرپرست شرکت عمران سهند نگاه خوب و سازنده ای بر گسترش روابط و همکاری های مشترک دارند.

حسین عباس زاده که پیش از این بیش از ۸۰ روز به عنوان سرپرست شهرداری سهندانجام وظیفه می کرد.

توجه ویژه به  زیباسازی شهری و روشنایی معابر و میادین و فضاهای سبز سهند و اتمام و بکار گیری تصفیه خانه سهند برای بازچرخانی آب در فضای سبز را از دیگر اولویت های شهرداری سهند در ماه های پیش رو دانست و افزود: واقعیت اینست که بسیاری از امور شهری خارج از توان و اختیارات شهرداری است و لازم است تا شرکت عمران این شهر ورود جدی تری برای تامین نیازهای همانند اتوبوس از محل اعتبارات خود داشته باشد.

مشکل حمل و نقل فاز چهار سهند حل شدنی است

شهردار سهند با اشاره به مشکلات حمل و نقل در فاز چهار این شهر گفت: پلیس راهور شیب پیچ های  جاده دسترسی به فاز چهار را غیراستاندارد و خطرآفرین دانسته و لذا اجازه تردد و خدمات رسانی اتوبوسرانی  به این فاز را نمی دهد.

وی ادامه داد: شهرداری سهند از رانندگان ون و مینی بوس برای عقد قرار داد و همکاری در این مسیر دعوت می کند و با پرداخت یارانه تلاش دارد تا مشکلات حمل و نقل در این فاز را به حداقل برساند.

حسین عباس زاده خواستار اصلاح هندسی این معابر توسط شرکت عمران برای حل دائمی این مشکل شد و تردد آسان تر اتوبوسها برای خدمات دهی به مردم این فاز شد.

شهرداری سهند پاسخگوترین نهاد این شهر است

وی  اظهار داشت: با وجود محدودیت شهرداری بدلیل عدم تحویل تمامی فازها به شهرداری، این مجموعه تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن مشکلات و نارسایی ها در شهر به کار گرفته است.

وی گفت: تا به امروز حتی یک کیلو زباله در این شهر دفن نشده است و شهرداری با هزینه کرد میلیون ها تومان به شکل ماهیانه زباله های شهر را به خارج از این شهر فرستاده است چرا که دغدغه ممانعت از آلودگی خاک و سفره های زیر زمینی را داشته است.

جذب سرمایه گذار از اولویتهای شهرداری سهند

وی تاکید کرد: نهایت تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار با تهیه بسته های سرمایه گذاری به کار گرفته ایم.

شهردار سهند تحویل فاز دو از شرکت عمران و پیگیری مترو سهند را از دیگر برنامه های شهرداری سهند تا پایان سال جاری دانست و گفت: امیدواریم تا از این پس با وجود شهردار  و همراهی خوب شورا شاهد رویداد ها و اقدامات خوب برای جلب رضایت مندی  مردم سهند باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});