• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
شهردار تبریز:

ایستگاه شماره ۱۴ خط یک قطار شهری تبریز آماده بهره برداری است

  • کد خبر : 85145
  • 24 آبان 1401 - 10:15
ایستگاه شماره ۱۴ خط یک قطار شهری تبریز آماده بهره برداری است
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: با هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد تومان برای ایستگاه شماره ۱۴(گازران) خط یک قطار شهری، این ایستگاه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این ایستگاه بر اساس روزشمار تعیین‌شده دوم آذر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ایستگاه گازران از سه ایستگاه متمایز خط یک قطارشهری تبریز از لحاظ معماری است.

وی با اشاره به اینکه عنصر معماری ایستگاه گازران بر اساس مکتب هنری آذربایجان و سابقه تاریخی محله گازران طراحی و اجرا شده است، اظهار داشت: این ایستگاه با زیربنای ۱۳ هزار مترمربع و با ۲ دسترسی شمالی و جنوبی در عمق ۲۵ متری از سطح زمین احداث شده است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه مسافرگیری در ایستگاه «گزران» از آذر آغاز می‌شود، گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند خط یک قطارشهری تبریز تا پایان سال جاری تمام شود و مسافرگیری در ایستگاه‌های ۱۸ گانه این خط انجام شود.

هوشیار، با قدردانی از حمایت‌های امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی تبریز در اجرای پروژه‌های ملی این شهر، ادامه داد: امید است که این هم‌افزایی موجب توسعه روزافزون تبریز و بازیابی جایگاه اصلی این کهن‌شهر شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});