• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی راه‌های روستایی عجب‌شیر

  • کد خبر : 85384
  • 27 آبان 1401 - 8:30
تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی راه‌های روستایی عجب‌شیر
یاز اکو - فرماندار عجب‌شیر گفت: امسال ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ها و ساماندهی راه‌های روستایی این شهرستان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا جعفر قادری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش قلعه‌چای این شهرستان با بیان اینکه بیشتر جاده‌ها و راه‌های روستایی نیازمند بهینه‌سازی، اصلاح، آسفالت‌ریزی یا خط کشی است، افزود: این میزان اعتبار برای آسفالت و تعریض راه روستاهای خانیان تا هرگلان، ساماندهی ریزش کوه بالادست سد قلعه‌چای و روکش آسفالت آلمالو هزینه می‌شود.

فرماندار عجب‌شیر از ناقص ماندن بازنگری طرح‌های هادی در این شهرستان انتقاد کرد و افزود: مهاجرت معکوس در برخی از روستاها شروع شده و نیازمند اصلاح و بازنگری طرح هادی هستیم؛ بر همین اساس طرح هادی ۱۰ روستا طی سال جاری بازنگری می‌شود و ۱۴روستا برای بازنگری در اولویت قرار می‌گیرد.

«قادری» با اشاره به اینکه ۱۵ روستای عجب‌شیر در وسط یا کنار رودخانه قرار دارند و همواره مردم این روستاها در تهدید هستند، اظهار داشت: اجرای اقدامات پیشگیرانه در این روستاها نوعی مدیریت قبل از بحران است که باید انجام شود.

وی همچنین از دهیاران این شهرستان خواست تا در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و خدماتی با همکاری سپاه ناحیه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و جهادکشاورزی و سایر ادارات در جهت توسعه و آبادانی روستاها گام بردارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});