• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

تولید کمک فنر خودروهای سواری برای نخستین بار در شمالغرب کشور

  • کد خبر : 86901
  • 09 آذر 1401 - 12:45
تولید کمک فنر خودروهای سواری برای نخستین بار در شمالغرب کشور
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت بالای استان در تولید قطعات خودرو گفت: کمک فنر خودروهای سواری برای اولین بار در شمالغرب کشور و در شهرک صنعتی بعثت شهرستان شبستر تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، صابر پرنیان در بازدید از واحد تولیدی پارت صنعت پایا آذر سپهر در شهرک صنعتی بعثت، افزود: فروردین امسال وعده ۶ ماهه تولید کمک فنر خودرو در این واحد را دادیم و امروز این وعده محقق شد.

وی ادامه داد: در این واحد صنعتی دانش بنیان علاوه بر تولید کمک فنر خودروهای سواری، انواع قطعات خودرو مانند انواع جک های هیدرولیک، فرمان هیدرولیک و جک گازی تولید می شود.
پرنیان با اشاره به تولید ۶ میلیون قطعه خودرو در سال در این واحد صنعتی اضافه کرد: تا کنون حدود پنج هزار میلیارد ریال برای توسعه این واحد صنعتی سرمایه گذاری شده و اکنون ۲۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

وی با بیان این که با برنامه ریزی های انجام شده این واحد صنعتی بزرگترین واحد تولیدی کمک فنر خودرو خواهد شد، گفت: برای راه اندازی خط کروم در این واحد تولیدی، سالن های این فاز توسعه در حال آماده سازی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز، این مجموعه به اندازه ای توسعه خواهد یافت که برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});