• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی آسفالت شد

  • کد خبر : 86904
  • 09 آذر 1401 - 13:00
۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی آسفالت شد
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، اورجعلی علیزاده، با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی راه‌های استان در قالب ۹ گروه آسفالت‌کار انجام می‌شود، افزود: پروژه‌های آسفالت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راه‌های اصلی و روستایی مسیرهای مختلف اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ کیلومتر طرح آسفالت راه‌های استان در دست اجرا است، اظهار داشت: بخشی از این راه‌ها امسال و بقیه نیز در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شامل آسفالت راه عجب شیر – بناب به طول هفت کیلومتر، راه‌های روستایی ینگی کند و چوپوقلو به طول هشت کیلومتر، راه خوشه مهر و آسفالت جاده مرزی محدوده اسکانلو به عاشقلو (صفرلو و کرانلو) به طول پنج کیلومتر است.

علیزاده، ادامه داد: آسفالت کمربندی جنوبی اهر و آسفالت ریزی روستای دوشتور، آسفالت راه‌های روستایی هرزند عتیق، هرزند جدید، کوه کمر، زنوزق، باب رتین، گلین قیه، کراب و باغلار اره لان و مرکید جمعاً به طول ۱۲.۵ کیلومتر و راه اصلی مرند – بناب جدید به طول ۵.۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌های استان است.

وی آسفالت راه روستایی میاب، آسفالت راه اصلی ورودی میانه و پل قوریچای و میانه- هشترود به طول ۲ کیلومتر، راه روستایی تجرق – توبین به طول ۲۰ کیلومتر و راه روستایی شیخ درآباد به طول چهار کیلومتر را از دیگر پروژه‌های آسفالت این اداره کل اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});