• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

فرماندار اهر از تعلل بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج انتقاد کرد

  • کد خبر : 87718
  • 16 آذر 1401 - 11:30
فرماندار اهر از تعلل بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج انتقاد کرد
یاز اکو - فرماندار شهرستان اهر با انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری گفت: بانک‌ها موظف هستند طبق مصوبه دولت عمل کنند و در غیر این‌ صورت کم‌ کاری بانک ‎ها را به مراجع بالادستی بانک‌ها گزارش می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ابوالفضل غنی زاده روز چهارشنبه در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان اهر اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته امسال ۷۹۷ فقره ازدواج در شهرستان اهر ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۹۰۴ فقره ازدواج می باشد که ۱۱.۳ درصد کاهش یافته است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: طی هشت ماه سال گذشته یک هزار و ۱۵۳ فقره ولادت در شهرستان ثبت شده که امسال با ۲۷ فقره کاهش یک هزار و ۱۲۶ مورد ولادت ثبت شده است.

غنی زاده با بیان اینکه در هشت ماه امسال نیز ۵۹۲ مورد وفات در شهرستان ثبت شده است، افزود: تعداد افراد فوت شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ نفر افزایش یافته که عمده دلایل فوتی‌ ها بیماری‌ های قلبی و عروقی، سرطان ها، تنفسی، عفونی، کلیوی و حوادث رانندگی است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر نیز گفت: طی هشت ماه امسال ۲۲۹ فقره طلاق در شهرستان ثبت شده است که در مقایسه با سال گذشته ۵۶ مورد افزایش داشته است.
اسماعیل عمله زاده گفت: متاسفانه بیشتر پزشکان بیشترین علت فوتی ها را قلبی اعلام کرده و دیگر بیماری های زمینه ای را اعلام نمی کنند که بایستی در این زمینه تدابیری اندیشیده شود و از پزشکان شهرستان انتظار داریم در این زمینه همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});