• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل

  • کد خبر : 88006
  • 19 آذر 1401 - 16:30
تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل
یاز اکو - مجمع عمومی بورس، تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان را تایید کرده و به آن اختیارات مستقل داده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهر بورس، تشکیل شرکت مس آذربایجان از خواسته های مردم آذربایجان است از این رو نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل خبر داده است.

بر اساس گزارش بازار،نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر از تشکیل هلدینگ مستقل شرکت مس آذربایجان خبر داد و گفت: مجمع عمومی بورس، تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل را تایید کرده است.

محمد حسین فرهنگی در خصوص آخرین خبرها از تشکیل شرکت مس آذربایجان اظهار کرد: با نظر مجمع عمومی بورس این شرکت به دلیل وجود سهامداران دولتی و غیردولتی چون سهام عدالت و شستا و حتی سهامداران حقیقی در مجموعه شرکت ملی مس به صورت هلدینگ تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: مجمع عمومی بورس تشکیل هلدینگ شرکت مس آذربایجان با اختیارات مستقل را تایید کرده که البته یک سری مشکلات این شرکت مربوط به بورس و برخی نیز مربوط به شرکت ملی مس است.

فرهنگی تصریح کرد: در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی مس و رئیس سازمان بورس در کمیسیون صنایع در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با مس آذربایجان بحث و تصمیم گیری شد و آنچه زمان بر و عامل تاخیر در تشکیل شرکت مس آذربایجان است به بحث تجدید ارزیابی بورس و مشخص شدن سهم هر یک از سهامداران مربوط می شود.

نماینده مردم‌ تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: طبق وعده هایی که در این جلسات داده شده، همچنان پیگیر تشکیل شرکت مس آذربایجان هستیم و بر روی موضوعات و ابعاد مختلف تحقق این خواسته مردم آذربایجان کار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});