• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

چهار تیم سیار اورژانس در مناطق آلوده تبریز مستقر شد

  • کد خبر : 88450
  • 23 آذر 1401 - 11:30
چهار تیم سیار اورژانس در مناطق آلوده تبریز مستقر شد
یاز اکو - رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هم اکنون تعداد چهار تیم سیار این مرکز در نقاط آلوده کلانشهر تبریز مستقر است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، دکتر اصغر جعفری روحی روز چهارشنبه افزود: از ابتدای هفته جاری تمامی عوامل و پایگاه های اورژانس آذربایجان شرقی به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تبریز در حالت اماده باش کامل به سر می برند تا در صورت تشدید وضعیت آلودگی هوا، نسبت به امداد و درمان هم وطنان اقدام کنند.

وی افزود: بر همین اساس هشدارهای لازم و کافی برای همکاران اورژانس در پایگاه های مختلف سطح شهر تبریز جهت رسیدگی به مراجعان اورژانسی داده شده است تا نسبت به احیا و درمان مواردی همچون آسم و تشدید مشکلات ریوی شهروندان اقدامات معمول را انجام دهند.

جعفری روحی با بیان اینکه از ابتدای هفته جاری تاکنون تعداد تماس و مراجعه به واحدهای مختلف اورژانس در کلانشهر تبریز تغییر محسوسی نسبت به روزهای معمولی نداشته است، یادآوری کرد: تعطیلی مدارس و رعایت مقررات مربوط به کاهش رفت و آمدهای درون شهری باعث کاهش و یا نبود تغییرات عمیق در مراجعات مردمی به اورژانس شده است.

وی از شهروندان تبریز درخواست کرد تا هنگام عادی شدن شرایط آب و هوایی و کاهش میزان آلاینده های جوی نسبت به رعایت نکات ایمنی و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر به شدت اجتناب کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});