• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

اداره‌کل نوسازی مدارس از تعهد خود در عجب‌شیر جا مانده است

  • کد خبر : 89137
  • 29 آذر 1401 - 11:30
اداره‌کل نوسازی مدارس از تعهد خود در عجب‌شیر جا مانده است
یاز اکو - فرماندار عجب‌شیر گفت: خیران این شهرستان به تعهد خود در ‍حوزه احداث مدارس عمل کرده‌اند اما اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی اقدامی انجام نداده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا جعفر قادری در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: تکمیل ۶ مدرسه خیرساز و نیمه‌تمام این شهرستان به اهتمام بیشتر اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و کشور و همچنین تخصیص ۴۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با قدردانی از عملکرد مجمع خیران مدرسه‌ساز این شهرستان، استفاده بیشتر از ظرفیت آنان در زمینه ساخت مدارس را خواستار شد و اظهار داشت: برخی از مناطق این شهرستان از امکانات و فضای آموزشی کمتری برخوردار هستند و این موضوع از عدالت آموزشی به دور است.

وی همچنین تامین فضای مناسب برای امتحانات نهایی نوبت اول سال جاری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: کلیه نهادها و ادارات در کنار آموزش و پرورش شهرستان باید شرایط لازم را برای برگزاری آرام این امتحانات فراهم کنند.

فرماندار عجب‌شیر همچنین هماهنگی و همکاری مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با شورای سوادآموزی شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دانش‌آموزان جا مانده از تحصیل با همکاری دهیاران و شوراهای روستایی شناسایی شده و وضعیت آنان به صورت موردی بررسی شود تا شهرستان در آینده نه چندان دور ریشه‌کنی بی‌سوادی را جشن بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});