• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

فناوری تولید ساندویچ پانل استیل ضدزنگ در تبریز بومی سازی شد

  • کد خبر : 89742
  • 06 دی 1401 - 12:00
فناوری تولید ساندویچ پانل استیل ضدزنگ در تبریز بومی سازی شد
یاز اکو - یک کارخانه تولید ساندویچ پانل در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز موفق شد برای نخستین بار در خاورمیانه، فناوری تولید پانل های استیل ضد زنگ را بومی سازی کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حسن پور، مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: کارخانه ما با سه خط تولید ۳۱ نوع ساندویچ پانل با هسته پلاس فوم و پلی اورتان با ورق های کاغذی ضد آب و روش کانتینیوس تولید می کند.

وی افزود: ساندویچ پانل استیل ضد زنگ در صنایع غذایی، لبنی و کشتارگاه های صنعتی کاربرد وسیعی دارد؛ مهمترین ویژگی این ساندویچ پانل ها، راحتی نصب آنها به دلیل استفاده از روش تولید کانتینیوس است.

وی ادامه داد: ساندویچ پانل های استیل ضد زنگ تولیدی ما علاوه بر مقاومت بالا در برابر آلودگی های با منشا انسانی و حیوانی در مقابل آلودگی های مغناطیسی نیز مقاوم هستند.

وی توضیح داد: ظرفیت تولید ما بیش از سه میلیون مترمربع انواع ساندویچ پانل در سال بود که با راه اندازی خط تولید جدید ساندوچ پانل استیل ضد زنگ ، یک میلیون متر مربع نیز بر آن افزودده شده است.

حسن پور اضافه کرد: ما توانایی تولید ساندویچ پانل هایی با ضخامت ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر را داریم که در رفع نیاز داخلی تاثیر به سزایی دارد و کمک بزرگی به صنایع برودتی است.

وی گفت: تاکنون سفارش هایی از ترکیه، عراق، ترکمنستان و افغانستان برای تولید ساندویچ پانل های استیل ضد زنگ دریافت کرده ایم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});