• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

گرفتاری مردم با اطلاع‌رسانی غلط آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی/ حضور دانش‌آموزان در مدارس تعطیل!

  • کد خبر : 91199
  • 19 دی 1401 - 17:00
گرفتاری مردم با اطلاع‌رسانی غلط آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی/ حضور دانش‌آموزان در مدارس تعطیل!
یازاکو - انتقادات مردمی از آموزش و پرورش استان تنها در تاخیر آنان در اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود!

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شمس؛ مدارس تبریز امروز به دلیل برودت هوا غیرحضوری شد و شهروندان تا پاسی از شب پیگیر این موضوع بودند. فی‌الواقع در طول این چند روز هیچ خبری به اندازه تعطیلی مدارس برای مخاطبان اهمیت نداشت و با اطلاع از تصمیم نهایی آموزش و پرورش می‌خواستند برنامه‌ها و کارهایشان را حداقل برای ۲۴ ساعت آینده چینش کنند.

 

اما آموزش و پرورش استان نشان داد از سواد لازم برای مدیریت اخبار برخوردار نیست و با اطلاع‌رسانی پراکنده و اصلاحیه‌ اطلاعیه‌هایی که از زمان صدور آن ۲۰ دقیقه هم نمی‌گذرد، تعطیل و یا عدم تعطیلی مدارس را تبدیل به یک بحران می‌کند!

 

نشان به آن نشان که روز گذشته روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی مدارس در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و شهروندان به خیال آنکه خبری از غیرحضوری شدن نیست ساعت‌هایشان را برای صبح کوک کردند، اما نهایتاً آموزش و پرورش ساعت یک بامداد کلیه مقاطع تحصیلی تبریز غیرحضوری اعلام کرد!

 

موضوعی که انتقادات فراوانی را درپی داشت و بسیاری از معلمان، دانش‌آموزان و حتی سرویس‌های مدارس به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع در مدرسه حاضر شده بودند.

 

انتقادات مردمی از آموزش و پرورش استان تنها در تاخیر آنان در اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود، یکی از ایرادات اساسی این نهاد اعلام تعطیلی مدارس شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان در اطلاعیه‌هایی جداگانه است که اصلاحات بعدی آن، معادلات چند مجهولی می‌سازد و مردم را سردرگم می‌کند!

 

به‌نظر می‌رسد آموزش و پرورش بایستی تجدیدنظر اساسی در اطلاع‌رسانی تعطیلی مدارس نماید و تا ساعت ۲۱ شب در اطلاعیه‌‎ای منسجم و کامل تعطیلی مدارس را به تفکیک شهرستان‌ها اعلام کند، اینگونه مجبور نمی‌شود بعد گذشت ۱۰ دقیقه‌ از اطلاعیه‌ای که منتشر کرده است، دوباره برای آن اصلاحیه بزند!

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});