• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

وعده مسئولان عملی نشد؛ صف خرید مرغ همچنان پابرجاست

  • کد خبر : 9135
  • 11 فروردین 1400 - 8:20
وعده مسئولان عملی نشد؛ صف خرید مرغ همچنان پابرجاست
یاز اکو- مسئولان سازمان صمت و جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی که طی هفته های گذشته وعده داده بودند تا پایان هفته اول سال جدید مشکل مرغ در شهر تبریز حل می شود ولی این وعده عملی نشده و همچنان شاهد پابرجایی صف های خرید مرغ در این شهر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بازار، مرغ کالای پر مصرف در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی در یک سال اخیر دچار نوسانات قیمتی بسیاری شده است و در هر بار از این فراز و فرودها وزارت صمت و جهاد کشاورزی سعی کرده‌اند که با تزریق مرغ گرم و منجمد و تعدیل قیمت‌ها به صورت دستوری بازار را ساماندهی کنند.

ولی در ماه های پایانی سال گذشته با افزایش مجدد قیمت مرغ این ماده غذایی در فروشگاه ها نایاب شد و مردم مجبور شدند برای تهیه مرغ در صف‌های طولانی قرار گیرند.

اواخر سال گذشته بود که مسئولان مربوطه در آذربایجان شرقی اعلام کردند تولید و کشتار مرغ به اندازه کافی انجام شده و به خاطر عید نوروز و افزایش تقاضا مردم در صف های خرید مرغ قرار گرفته اند و این مشکل در ابتدای سال جدید حل خواهد شد.

ولی اکنون با گذشت ۱۰ روز از سال جدید این وعده مسئولان در تبریز عملی نشده و بازهم کمبود و نبود مرغ در بازار مشاهده می شود.

خرید مرغ در سراسر کشور و همچنین به تبع آن در شهر تبریز این روزها به یک موضوع تلخ و عجیب تبدیل شده است و مردم همچنان برای خرید مرغ صف می‌کشند و مشخص نیست کی قرار است این موضوع حل شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});