• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

ضرورت فعال سازی اماکن ورزشی راکد شهر تبریز

  • کد خبر : 92571
  • 02 بهمن 1401 - 15:00
ضرورت فعال سازی اماکن ورزشی راکد شهر تبریز
یاز اکو - شهردار تبریز بر ضرورت آماده‌سازی فضاهای ورزشی سطح شهر تاکید کرد و گفت: اماکن ورزشی راکد و مشکل دار نیز هرچه سریع تر بازسازی و فعال شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و میر معصوم سهرابی سرپرست راه‌اندازی شرکت ورزشی باشگاه شهرداری از اماکن ورزشی بازدید و نسبت به رفع نواقص این اماکن تاکید کرد.

شهردار هوشیار با اشاره به ضرورت آماده‌سازی فضاهای ورزشی سطح شهر، بر تسریع بازسازی و فعال‌سازی اماکن ورزشی راکد و دارای مشکل تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فضاهای ورزشی شهر پس از بازسازی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، از نصب چمن مصنوعی در زمین فوتبال ورزشگاه الغدیر و اتمام آن تا ۲۹ بهمن سال جاری خبر داد.

شهردار تبریز همچنین بازسازی سالن‌های ورزشی سرپوشیده شقایق و رفع معارض زمین فوتبال خاکی رضوانشهر را از برنامه‌های شهرداری در راستای احیا، بهسازی و توسعه اماکن ورزشی شهر قلمداد کرد که قرار است به‌زودی و پس از رفع معارض و مشکلات، بازسازی و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی در این بازدید همچنین دستور رفع معارض مسیر دسترسی به سالن فوتسال، زورخانه و خوابگاه شهدای خطیب را که هم اکنون پلمب است، به واحد املاک و شهرداری منطقه ۶ صادر کرد تا این مجموعه نیز جهت استفاده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

هوشیار با بیان اینکه هزینه‌های احیا و توسعه فضاهای ورزشی شهر در بودجه سال آتی پیش بینی شده است، بر بازسازی اماکن ورزشی و دسترسی آسان به این فضاها بخصوص در مناطق کم‌برخوردار تاکید کرد.

برخی از اماکن ورزشی شهرداری تبریز از حدود سه سال قبل به دلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده که با دستور یعقوب هوشیار، این اماکن در حال بازسازی و تجهیز جهت استفاده شهروندان قرار دارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});