• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

تقویت اتاق‌های بازرگانی در گرو مشارکت دغدغه مند فعالان اقتصادی است

  • کد خبر : 93051
  • 07 بهمن 1401 - 9:00
تقویت اتاق‌های بازرگانی در گرو مشارکت دغدغه مند فعالان اقتصادی است
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتباط محکم دولت و خصوصی در گرو پایه ریزی یک سازمان منسجم و فعال است، گفت: تقویت اتاق های بازرگانی در گرو مشارکت دغدغه مند فعالان اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، صابر پرنیان در جریان بازدید از روند ثبت نام هیات نمایندگان اتاق تبریز افزود: با توجه به ظرفیتهای صنعتی و تجاری استان و همچنین موقعیت اقتصادی کشور در منطقه و جهان، لازم است فعالان بخش خصوصی با آمادگی کامل زمینه تشکیل اتاق بازرگانی قدرتمند را فراهم کنند.

وی از اتاق بازرگانی به عنوان آینه منعکس کننده سیمای اقتصادی استان یاد کرد و ادامه داد: مشارکت مسئولانه فعالان بخش خصوصی در انتخابات این دوره اتاق بازرگانی تبریز، برای استمرار چرخش سریع چرخهای اقتصادی استان و حرکت در مسیر توسعه صنعتی و تجاری، مورد انتظار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اذربایجان شرقی خواستار آماده شدن فعالان اقتصادی استان برای تشکیل پارلمان بخش خصوصی قدرتمند شد.

ثبت نام هیات نمایندگان دهمین دوره انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز همزمان با سراسر کشور از چهارم بهمن آغاز شده و تا پایان روز ۱۱ بهمن ادامه دارد.

انتخابات دهمین دوره هیـات نماینـدگان اتـاق بازرگانـی، صنایـع، معـادن و کشـاورزی تبریز از سـاعت ۸ تا ۱۸ روز چهارشـنبه دهم اسفند ماه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});