• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
امام جمعه میانه:

تمام نمایندگان مجلس رشوه گیر ایران خودرو هستند

  • کد خبر : 93105
  • 08 بهمن 1401 - 9:30
تمام نمایندگان مجلس رشوه گیر ایران خودرو هستند
یاز اکو - حجه الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه شهرستان میانه در تازه ترین سخنان خود با انتقاد از قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، این دو را محکوم به ضعف در عملکرد کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل صدای میانه، حجه الاسلام والمسلمین عبداله محمدی گفت: نمایندگان مجلس همه شان از دم، تا پایشان به مجلس می رسد، وارد معامله با ایران خودرو شده و خودروی خودشان را می گیرند و دیگری کاری با هیچ چیز ندارد. من اعلام می کنم که این کار، رشوه است و حاضرم در هر دادگاهی پاسخگوی این ادعا باشم. نمایندگان مجلس از ایرانخودرو رشوه گرفتند. به محض اینکه معامله شان را با ایران خودرو انجام دادند و رشوه شان را گرفتند، دیگر کاری با هیچ چیز ندارند. همین می شود که خودروساز یک پراید را به بهای ۳۰۰ میلیون تومان به این مردم تحمیل می کند. چنین نماینده ای چطور می تواند مطالبه گر باشد و از حقوق ملت دفاع کند؟

امام جمعه میانه همچنین با انتقاد از قوه قضائیه و قوانین ضعیف آن گفت: قوه قضائیه و مجلس وارد چنان بازی ی شده اند که وقتی یک زن پس از سالها زندگی مشترک و جدایی، وقتی حق خود را می خواهد بلافاصله شوهرش تمام اموال خود را به نام مادرش یا خواهرش می کند و دست همسرش از اموال کوتاه می ماند و قوه قضائیه آن جُربزه را ندارد که گوش این شوهر یا خرخره اداره ثبت را بگیرد که چرا این کار صوری را انجام داده ای؟ علیرغم اینکه سازمان ثبت زیرمجموعه خود قوه قضائیه است.

این قوانین هرگز درد مردم را دوا نکرده است و باید اصلاح شود. قوانین باید اصلاح شوند. این قوانین متعلق به سالهای ۴۳ و ۴۴ نمی تواند مشکل کارگر یا کارفرما را حل کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});