• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2

۳٫۵ درصد از برق مصرفی کشور از سوی نیروگاه سبلان تامین می شود/ جذب ۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی

  • کد خبر : 96569
  • 07 اسفند 1401 - 11:15
۳٫۵ درصد از برق مصرفی کشور از سوی نیروگاه سبلان تامین می شود/ جذب ۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی
یاز اکو - مدیر عامل شرکت آرمان نیروی سبلان از جذب 30 نفر نیروی متخصص در رشته های مختلف مهندسی در نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سید شکور عطایی مدیر عامل شرکت آرمان نیروی سبلان و بهره بردار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان در حاشیه برگزاری این آزمون استخدامی با اشاره به اهداف برگزاری این آزمون استخدامی اظهار کرد: در راستای جذب نیروهای مورد نیاز خود برای بکار گیری در نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل از طریق فراخوان های متعدد در جراید از رشته های مهندسی مکانیک، الکترونیک کنترل و ابزار دهی و شیمی… دعوت به همکاری به عمل آمد به طوری که با مشخص شدن نتایج آزمون این نیروها با آموزش های تخصصی وارد چرخه کار خواهند شد.

به گفته وی در این آزمون ۴۲۵ نفر شرکت کننده بود که از بین آنها ۳۰ نفر جذب خواهد شد که در مجموع با جذب این افراد پرسنل نیروگاه به ۱۸۰ نفر خواهد رسید.

مدیر اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان در ادامه با اشاره به راه اندازی فازهای بعدی این نیروگاه ادامه داد: با راه اندازی سیکل ترکیبی واحدهای دو و سه بخار در بحث اشتغال قدمهای خوبی در استان برداشته خواهد شد.

عطایی با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل در حال حاضر ۶ واحد گازی به ظرفیت ۹۶۰ مگابات ساعت در حال فعالیت است، ادامه داد: این نیروگاه با سه واحد بخاردر استان فعالیت خواهد کرد که یک واحد آن راه اندازی و با ۶۰ مگابات فعال است.

وی با اشاره به راه اندازی واحد دوم این نیروگاه در ماه جاری، اضافه کرد: واحد سه بخار نیز قبل از پیک بار در خرداد ماه سال آینده به مدار خواهد آمد به طوری که با اضافه شدن این دو واحد دیگر کل توان تولیدی این نیروگاه ۱۴۴۰مگابات خواهد رسید که بالاترین ظرفیت تولید برق در شمال غرب کشور به همراه نیروگاه ارومیه خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آرمان نیروی سبلان با اشاره به نقش این نیروگاه در تولید برق حرارتی گفت: نیروگاه اردبیل از آمادگی خوبی در بحث پایداری شبکه دارد که با افزودن واحدهای دیگر حجم بالایی از استان را تامین و ۳٫۵ درصد از برق مصرفی کشور را پوشش خواهد داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});