• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

تشدید بازدید‌های و نظارت‌ها بر واحد‌های فعال گردشگری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 96715
  • 08 اسفند 1401 - 13:15
تشدید بازدید‌های و نظارت‌ها بر واحد‌های فعال گردشگری آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از تشدید بازدید‌های و نظارت‌ها بر واحد‌های فعال گردشگری خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به ریاست جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و رؤسای کمیته‌های یازده‌گانه ستاد برگزار شد.

جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه بیان کرد: با توجه به مقارن بودن تعطیلات عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفندماه، شرایط و ضوابط لازم به تمامی واحد‌های فعال گردشگری استان ابلاغ خواهد شد تا طی این ایام طبق شرایط، ارائه خدمات به گردشگران صورت پذیرد.

او در ادامه گفت: مقرر شد تا واحد‌های پذیرایی برای اجرای برنامه‌های موسیقی زنده در واحد‌های خود برنامه‌های خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد ارائه داده و دستورالعمل نحوه اجرای موسیقی را از این اداره کل دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای امدادرسانی و سامان‌دهی محور‌های مواصلاتی استانی مقرر شد تا نسبت به استقرار ۱۴ دستگاه جرثقیل در پاسگاه پلیس راه‌ها اقدام شود.

او افزود: با توجه به اینکه برای کنترل خدمات ارائه شده به صورت مستمر بازدید‌های تلفیقی در حال انجام است، لذا در ادامه این اقدامات نظارت‌ها تشدید خواهند یافت.

ذاکری اظهار کرد: در راستای جلوگیری از اجرای تور‌های غیرمجاز و همچنین زیان‌های مالی به گردشگران، به صورت جدی برگزارگنندگان تور‌های غیرمجاز را شناسایی و برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});