• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

امسال باید فرهنگ “لزوم مانع زدایی” در جامعه شکل بگیرد

  • کد خبر : 9687
  • 15 فروردین 1400 - 16:30
امسال باید فرهنگ “لزوم مانع زدایی” در جامعه شکل بگیرد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به عنوان شعار سال جدید، گفت: امسال باید فرهنگ لزوم مانع زدایی در جامعه ما شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان، دستور تشکیل کارگروه “تولید؛ پشتیبانی‌ها،مانع زدایی‌ها” در شرکت شهرک‌های صنعتی استان را صادر کرد و افزود: امیدوارم هم‌چون سال گذشته، شاهد رشد کشور باشیم و با کمک‌های حق تعالی بتوانیم در رشد شرکت شهرک‌های صنعتی استان سهیم شویم.

وی با بیان این‌که عمل به فرامین مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها موجب حل تمامی مشکلات کشور می‌شود، گفت: انتخاب شعار سال، نکات بسیار مهمی برای توجه دارد که بیان می‌کند بایستی پشتیبانی‌ها از تولید انجام بگیرد و هم موانع موجود بر سر این راه برداشته شود.

وی اظهار کرد: هدف از این جلسه این است که با روحیه جهادی و ایثار در جهت تحقق شعار سال کوشا باشیم و در این خصوص کارگروه تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها در شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود تا در جهت تحقق این شعار با همدلی به فرامین مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

نیرومند گفت: در این کارگروه از هر معاونت یک نفر به عنوان عضو کارگروه انتخاب شده و هر یک از کارکنان موظف هستند تا موانع موجود در حیطه خدمات رسانی به صنعتگران را در حوزه خود شناسایی کرده و نسبت به رفع آن، پیشنهادات خود را به کارگروه ارائه کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});