• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

مرغ ۵۰ هزار تومانی وجود ندارد

  • کد خبر : 9689
  • 15 فروردین 1400 - 17:15
مرغ ۵۰ هزار تومانی وجود ندارد
یاز اکو - رئیس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز گفت: مرغ ۵۰ هزار تومانی وجود نداشته و در صورت مشاهده فروش مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب، به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، ایوب حاج آقاپور فرشکار اظهار کرد: برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر این‌که قیمت مرغ ۵۰ هزار تومان شد و یا مرغ ۵۰ هزار تومانی در راه است، منتشر می‌کنند؛ این درحالیست که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت نداشته و مرغ در تبریز با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان این‌که کمبود مرغ در تبریز وجود ندارد، ادامه داد: تولید و کشتار مرغ نسبت به روزهای قبل افزایش یافته و نسبت به نیاز مردم به حد کافی موجود است. 

وی با اشاره به دلایل کمبود مرغ، گفت: به دلیل عدم توافق با مرغ فروشان در خصوص قیمت‌ها، شاهد کمبود مرغ بوده و متاسفانه مردم برای خرید مرغ باید صف ایستاده و یا با قیمت‌های بالاتر از قیمت مصوب خریداری می‌کردند؛ اما با تلاش شبانه روزی دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری، سازمان جهادکشاورزی استان، سازمان صمت استان و اتاق اصناف تبریز این موضوع تا حدودی مرتفع شده و کشتار قابل توجهی انجام می‌شود.

وی افزود: امیدواریم تا ماه مبارک رمضان به طور کامل مشکلات موجود در زمینه مرغ برطرف شده و به راحتی به دست مردم برسد.

حاج آقاپور فرشکار خاطرنشان کرد: مرغ قطعه بندی به طور کامل ممنوع شده است و مرغ فروشان باید این موضوع را رعایت کنند تا با مشکلی برخورد نکنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=9689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});