• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

مقاوم سازی ۸۱۵ واحد مسکن روستایی در مراغه

  • کد خبر : 97277
  • 13 اسفند 1401 - 11:15
مقاوم سازی ۸۱۵ واحد مسکن روستایی در مراغه
یاز اکو - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ مراغه گفت: امسال تعداد ۸۱۵ واحد مسکن روستایی در این شهرستان مقاوم‌ سازی شده که ۵۶۰ واحد از آن‌ها به ارزش ۵۶ میلیارد تومان صرفا از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی این‌ بنیاد استفاده کرده و بقیه هزینه‌ها آورده خود اشخاص بوده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی، خلیل احمدیان، افزود: در سال جاری تعداد ۲۳۱ واحد مسکونی محرومان هم با تسهیلات ۱۰۰ میلیونی و کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی و ۲۴ واحد هم در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی‌ برای مددجویان ساخته شده که علاوه بر تسهیلات ۱۰۰ میلیونی بنیاد مسکن، ۵۰ میلیون تومان هم وام بلاعوض اعطا شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای مراغه با ۱۴ میلیارد تومان‌ اعتبار، گفت: طرح هادی ۲۵ روستای این شهرستان هم مطالعه و بازنگری شد تا فرصت‌های جدید برای توسعه این روستاها فراهم شود.

وی با بیان این‌که اجرای طرح هادی چهره روستاها را دگرگون‌ می‌کند، تصریح کرد: در قالب طرح هادی در روستاهای هدف، اجرای سنگفرش، پیاده روسازی، جدول گذاری و آسفالت انجام می‌شود که این طرح در واقع سرآغازی برای مشارکت اهالی در آبادانی روستاها است.

احمدیان اجرای آسفالت از محل قیر رایگان در ۲۱ روستا با اعتبار ۱۹.۵ میلیارد تومان، صدور ۴۷۵ جلد سند مالکیت روستایی، تکمیل و واگذاری طرح ۷۵ واحدی تجاری – خدماتی سهند با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان و تملک ۱۰ هکتار اراضی روستایی برای واگذاری به متقاضیان را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن مراغه در سال ۱۴۰۱ برشمرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});