• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

بازپیرایی و بهسازی جاده ائل‌گلی با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده

  • کد خبر : 97354
  • 13 اسفند 1401 - 21:30
بازپیرایی و بهسازی جاده ائل‌گلی با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده
یازاکو - معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۲ تبریز از بازپیرایی و بهسازی جاده ائل‌گلی با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای احداث مسیر بی آر تی ۲ پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۲ تبریز؛ ، سعید مطلبی در هفتمین جلسه قرار خدمت از سومین دور از قرار خدمت های شهرداری تبریز، اظهار کرد: با توجه به حفظ هویت تاریخی، تملک اماکن تاریخی با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از جمله موارد پیش بینی شده در بودجه سال آینده است.

وی  از احداث پارک صد هکتاری شهربانو با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: بازپیرائی و بهسازی جاده ائل‌گلی با ۱۲ میلیارد به طول ۳ هزار مترمربع انجام می‌گیرد.

مطلبی با اشاره به اقدامات این منطقه در حوزه فضای سبز گفت: توسعه پارک دفاع مقدس با ۲۰ میلیارد تومان، تعمیر و تجهیز و بهسازی و ایمن سازی پارک های موجود در منطقه با ۳ میلیارد، احداث کلینیک گل و گیاه با سه میلیارد تومان، تملک و احداث پارک محله‌ای با ۱۵ میلیارد تومان از جمله این برنامه‌های مدون منطقه در سال آینده است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۲ تبریز گفت: مناسب سازی فضای شهری معلولان با ۸ میلیارد تومان، پیاده سازی تاسیسات تولید انرژی پاک با ۲۰ میلیارد تومان، ساماندهی گلزار شهدا با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از دیگر این برنامه های سال آینده خواهد بود.

مطلبی با اشاره به انجام خدمات محله ای در نواحی منطقه ۲، گفت: ناحیه یک با ۲۵ میلیارد، ناحیه دو با ۲۰ میلیارد و ناحیه سه نیز با ۲۰ میلیارد طی سال آینده ساماندهی خواهد شد.

سعید مطلبی تصریح کرد: تامین مالی اتوبوسرانی با ۳۰۰ میلیارد تومان، تملک و احداث ایستگاه‌های قطار شهری ۳۰۰ میلیارد، ایجاد زیرساخت شهر هوشمند ۲ میلیارد، احداث بازارچه های محلی با ۴ میلیارد، احداث و ساماندهی مهرانه رود و مسیر دوچرخه سواری ۲۰ میلیارد در برنامه سال آینده این منطقه است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی با ۲۵ میلیارد طی سال آینده، تصریح کرد: اجرای برنامه های ورزشی با ۱۰ میلیارد تومان، تجهیز و تکمیل کتابخانه‌های منطقه با ۲ میلیارد و تکمیل سالن ورزشی با ۵ میلیارد تومان از دیگر این برنامه ها خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});